9 Ağustos 2017 Çarşamba

Yine..... hiç bir şey yapmadım bugün.



Yine sana sitem etmekten başka
Hiçbir şey yapmadım bugün.
Çalmayan telefonları, 
Kapı zilini çoktan unuttum.

Gazetelerle avundum, sarmadı.
Sonra, şarkılara şiirlere tutundum,olmadı.
Takvimdeki sayfa, gittiğin güne dönüktü.
Elim gidip de koparamadım, ağladım.

Yine kendime kızıp,sövmekten başka,
Hiçbir şey yapmadım bugün.
Çalan telefonları sessize aldım,
İnsan denen canlıdan köşe bucak kaçtım.

Ben 'senin dünyanın' en büyük aşığı olabilirdim.
Sen koynumda yüz sene bin sene durabilirdin.
Ben Leyla'yı, Mecnun’u Ferhat’ı Aslı’yı
Kerem’i bilirdim ama,
Yalancıları, samimiyetsizleri bir türlü çözemedim.

Yine kendime kızıp sövmekten başka 
Hiç bir şey yapmadım bugün...
Yine bugün de kendim kendimi öldürdüm.
Kalp ritmimi çoktan unuttum.



* Sesimden yorumumu dileyen buradan dinleyebilir.

Bu versiyona ilham olan,''Bağdat'' şarkısını bizlere kazandıran, Ayla Çelik hanımefendi ve ekibine sonsuz teşekkürlerimle...

* Kendiceğizime doğum günü armağanı, nasıl ama ;)