9 Aralık 2012 Pazar

Pazar sabahı..



Pencereden baktım, henüz kar yok ortalıkta ama nefesi mis gibi yüzüme vurdu.
Kar soğuğu ne kadar güzeldir..Saf, keskin ve etkileyici..Sadık bir kadın nefesi gibi..
Bir kaç karga sesi dışında çıt yok..
Çocuklar uykuda, anneler uykuda, insanlar uykuda..
No problem yani..
Ha bir de eşler sevgiyle sıcacık sarılmış uyuyorlar..
Yoo kıskanmadım..
Hayrını görün, beter sarılın,sımsıkı sarılın,isterseniz tatlı bir yorgunlukla uyanın, gözümüz yok, daim olsun.
Neşeli kahvaltılarınız olsun..
Kıskanmadım, valla..

***

Yine aynı mı olacak pazar..Yok çok şükür deprem olmasın, afat/afet olmasın..Savaş /yangın çıkmasın..Allah bu günümüzü aratmasın..Şükürler olsun..İçinde bulunduğun halin daha hayırlısını istemem kanaatsizlik, şükürsüzlük değildir.Bu nükteyi iyi ayırmak lâzım.
Ama,
Fakat,
Lakin,
Bir şey olsa,
Değişik bir şey bu pazar..
İçim sevinse,
Yüzüme neş'e gelse..
Yaşamak sevinç verse..
Beni sevindirecek farklı bir şey olsa..
......
En iyisi yeniden yatağın yorganını çekmeli tüm beklentilerin üzerine..

***
Bu yazıyı okuduğun zaman, benim gibi değilsen; bu pazar sana sıkıcı gelmeyecektir.
Hadi yine iyisin..

Not: İzinsiz şahane İstanbul gifini aldım arkadaşım..Ne yapayım konu İstanbul'sa izin teferruat.. Emeğine sağlık.