21 Eylül 2015 Pazartesi

şimdi bana bir aşk lazım...


https://www.youtube.com/watch?v=YoefnnFznUI



şimdi bana bir aşk lazım,
gecelerime çoban yıldızı olsun,
mum gibi eriyeyim,
kirlettiğim ruhumu temizleyeyim.
yorgunluğuma, aymazlığıma bir inşirah versin,
gülü koklarken kanayan parmaklarımın sızısını duymayayım.
şimdi bana bir aşk lazım,
aşkın mecazından, hakikatine ulaştırsın...
kimdim,neyim,neredeyim,ne olacağıma cevaplar gibi,
şeb-i aruz kapısında bir mahkûm eylesin,
alınmadan içeri, 
dinmesin göz yaşım da, gönül yasım da...
şimdi bana bir aşk lazım,
şimdi bana bir aşk lazım,
kelime cambazlıklarını aşıp,
sükûtun dipsiz kuyularında Yusuf gibi,
duaların sessizliğine gömüleyim.
gözümün maveralarından,
gönlümün inzivalarına yollanayım.
şimdi bana bir aşk lazım,
kerem dolu o gözlere İsmaili bir teslimiyetle,
tereddütsüz can vermeye, can atmalıyım...
şimdi bana bir aşk lazım,
ki, kalan sayılı günlerimin yağmurları,
geçmişimi yıkasın.
bakışlarıma bir anlam,
yüzüme bir damla nur bıraksın...
şimdi bana bir aşk lazım,
aşk kelimesi benliğime nüfus ettiği an,
aşıklar panayırının bir kölesi olarak,
ah edip oracıkta öldürsün !
şimdi bana bir aşk lazım,
kalemimi kırsın,mürekkebim bitsin,
dilim tutulsun,
gönlümse bülbüllere rakip olsun.
şimdi bana bir aşk lazım,
şimdi bana bir aşk lazım...