9 Ağustos 2016 Salı

afedersiniz...

Bu resimle birlikte şahsıma yazılan doğum günü şiirini de burada saklamak isterdim. 

Keşke..
Neyse... 

*


''Bir bir aldın yüz yüz verdin ama sen hesabını hiç bilmedin ki!
Hayat ne masal, ne de rüya; Gerçeğin ta kendisi!
Çile çile sızıları aldın bir bütün yapamadın, hep karıştı.
Hesabın yok işte! Çözemedin bir türlü…
Ruhunun merceği öylesine saf ki hesapsız baktın dünyaya, insanlara.
Hep biraz çocuk kalman onların saf ama hayata gerçek perspektiften
bakışları gibi. Masallarla büyürken hayal dünyan alabildiğine açıldı.
Ama bir yandan bulmacalar vardı çözmen gereken. 
Ee çocukluk işte,
Ne bilirdin sağ lob, sol lob. Beynin kimyasını bilmeden çözmeye ta o zamanlarda başladın. Hayatla yaşam arasında ki ayrıntı, farklı bir bulmaca sanırım en zoruydu...'' diye başlamış yazısına sevgili Berrin Gök blogcuda.
Bulmaca ve ruhun çocuk kalışından devam edeyim dedim :

*


Bulmacalara aklım ermezdi, 
Hesap ederek de konuşamadım ben.
İçimden geldiğince, hep aynıydı afallamalarım!
Konuşurken bazen tonlamam sert olsa da, 
Niyetim her zaman yumuşacıktı.
Ah bulmacalar beni siz yaktınız..!
Çocuktum akıl erdiremedim size..!
Dolandı elim ayağım,
Yüzüme gözüme bulaştırdım,
Hayat sandığım ne varsa..!
Daha dün ''Beş''idim bir çırpıda yanına ''Bir'' eklendi,
Derken bu gece ''İki''ye evrildi ''Beş''in yanındaki rakam.
Griye çalmaya başlamış rengimin,
Günbatımı rengine sarılmasına az kaldı !
Ben büyüyemeden mi öleceğim anne..!
Ben büyüyemeden öleceğim anne..!

*

Ne..!
Birisi doğum günün kutlu mu olsun dedi.?
Keşke mübarek olaydı..!
Özel günlere karşı biraz antipatikliğim var galiba...
Afedersiniz..!

 ____NOT:

Kelime ya da başka hatalarım için lütfen mailden bildirirseniz mutlu olurum. Afedersiniz Affedersiniz yazılışı için araştırdım. Doğrusu affedersiniz diyor uzmanlar ve TDK. Afv'dan geldiği için, böyle geçmiş dilimize yazımı.Nedense buna katılamıyorum !

*

Sevgili Dost diye gelen mailin şahsında, aynı duygularla unutmayan herkese de ayrıca sonsuz teşekkürler ediyorum,bendenizi bu iltifata layık gördüğünüz için...