25 Kasım 2016 Cuma

Annemin verdiği takvim yaprağı...

Anneciğime kahvaltı hazırlamak için indiğimde, çayı koyup beklerken bana bu takvim yaprağını verdi.

Okudum ve derin bakıştık, bir daha bir daha öptüm onu, o bana dualar ederken. Allah'ım onu bana daima sermaye yap,rızana giden yolda kazanç eyle... Onun hürmetine benim bütün günahlarımı affeyle...Ve annesini babasını üzenler varsa,islah eyle. Amin.


Takvimde yazan hikaye şöyleydi :

Bir zamanlar iki kardeş vardı. Bu iki kardeşin hizmete muhtac bir anneleri vardı. Her gece kardeşlerden biri annenin hizmeti ile meşgul olur, digeri Allahu Teala'ya ibadet ederdi. Bir akşam , Allahu Teala'ya ibadet eden kardeş " Bu gece de anneme sen hizmet et ben ibadet edeyim" dedi... Kardeşi kabul etti. İbadet ederken secdede uyuyakaldı ve o anda bir rüya gördü. Rüyasında bir ses ona "Kardeşini affettik, seni de onun hatırı için bağışladık " deyince genç ; " Ben Allahu Teala'ya ibadet ediyorum. Kardeşim ise anneme hizmet ediyor. Fakat beni onun yaptığı amel yüzünden bağışlıyorsunuz " diye sordu... Ses ona ; "Evet , senin yaptığın ibadetlere bizim hiç ihtiyacımız yok. Fakat kardeşinin annene yaptığı hizmetlere annenin ihtiyacı var " karşılığını verdi...

*

Annem bu hafta anjio oldu,sonraki gün stent takıldı. Damarın biri % 70 tıkalıymış.
Beş yıldızlı otel konforundaki özel hastanede basit bir ücret ile tertemiz ilgi ve bakım ile eve döndük. Eskiden halkımız özel hastanelerin yanından geçemez,devlet hastanelerinde geceden kuyruklara girer, aylar sonraya gün alırdı. Geçenlerde bir yakınımızı ziyaret gittik, devlet hastaneleri de çok güzel ve verimli diye övdüler. Nankör olmamak lazım, güzel şeyler yapılıyor bu ülkede ve bıraksalar daha fazlası daha çabuk olacak.

*

AP üyelik müzakerelerini dondurdu.Erdoğan 'da şahane cevaplar verdi bu terör sevicilerine. Lütfen Sayın Cumhurbaşkanı ve hükûmet, ilk fırsatta halka yani bize sorun AB'ye devam mı tamam mı diye...Ve derhal 50 yıldır salak yerine koyup oyaladıkları adaylıktan çıkalım ve çıkarken de gümrük birliğini hemen şimdi fesh edelim. Boşuna kaybımız var ve her yıl AB'ye katkı payı ödüyoruz haybeye...

*

Bereketli cum'alar efendim.