9 Ağustos 2012 Perşembe

bugün doğmuşum meğer..!



zaman nasıl da bu kadar hızlı aktı

anlamadım..
daha dün bıyıkları yeni terleyen bir delikanlıydım
bugün yaşam yorgunu yokuşlarda
terleyen bir yalnız adam..
aşka susamış,
aşka suskun..
ve aşka küskün..!
kırılgan naif bir ruh..
gönülde yas,
gözlerde yaş..
gözler ufukta,
gözler toprakta..
erken mi yaşlandım ne..?
oysa en olgun zamanlarındayım,
ömür merdivenlerinin..
ipek böceği gibi örüyorum
kendi yarınlarımı,
ipek böceği gibi tırmanıyorum,
kelebek uçuşu için merdivenlere..
bir garip hüzün,
bugün arkadaşlar doğumumu tebrik ettiler,
öteye doğumum da meleklerce tebrik edilecek mi?
kazandın..!
hadi gel, hoş geldin diyecekler mi..?
nedir bu aldanış..?
nedir bu heyûla..?
dün nerede..?
bugünün mesajı nasıl?
yarın, ermedikçe zaten yok..!
bir bilmece, zaman ve mekân..?
ve gözlerde merak!
kapanınca buraya,
ötede olacaklar..!