14 Şubat 2015 Cumartesi

Sizlerden gelenler (çap!)

* ''...Sizi ve blog-unuzu tanımak  hep farklı diyarların vahasında gezdiren bilgilendiren yazılarınız ben ve benim gibi yazamayanlar için döktüğünüz cümleler emeğiniz  kıymetlidir.
ALLAH  böyle güzel  bir yeteneği size sunmuş sizde bize sunuyorsunuz.''

* ''Eski şiirlerinizi tekrar okuyunca kendinize gerçekten çok haksızlık yaptığınıza bir kez daha inandım...
Öyle derin anlam taşıyan şiirler var ki, şairim diyenlerin bile yazamayacağı türden...
Kararınızı bir kez daha düşünün desem...'' 

* ''Şiirleriniz, kıtalarca uzun şiirlerin, samimi,yalın özü ve okunası...''

* ''Yazmayı seven biri olarak yazmaktan kopamayacağınızı ve o güzel yazılarınızdan bizi mahrum etmeyeceğinizi düşünenlerin oldukça fazla olduğunu düşünüyorum.Onlar adına bir ses.''

* ''Selamün Aleykum Murat bey,

Blog yazılarınız hakkında  kendimce bir kaç kelime etmek isterim.

Öncelikle  Şair,Yazar kime denir ? Herkesin şiirden anladığı farklıdır. Bir insanın yazdığı (şiir-makale)  kişiyi etkileyip etkilememesine göre değişir  iyi şair,yazar olup olmadığına kimse karar veremez haddimiz değildir .


Şahsına münhasır kalemi olan her konuda fikir beyan edebilen .....kalbinden  gönlüne gönlünden kalemine  doğal yalın  sevinçlerini ve  hüzünlerini aktaran kendini  ifade eden  sabit ezber klişe  kelimelerle bezenmeyen  hayatın içinde  her bireyin  yaşayıp satırlara aktaramadığı ifade edemediği kendini bulduğu nadir (çalıntısız)  satırları okumanın güveni ile  blogunu '' Murat Mesut '' okumak ayrıcalık diyorum.

Bakkal defteri  bakiyesi devam etmeli her konuda '' şiir,makale,anı ne hissediyorsa yazmaya'' bırakın okuyucu karar versin vasat olup olmadığına.

Dini konularda faideli bıktırmayan kısa ve öz anlatımınız  favorim :)  Tek tek belirtmeye ihtıyac var mı ? 

Ezan  ve Ramazan serisi başarılı aktarımınız,  anlatımınız ile  fevkalede güzel yazılar.
Yeni uğraşlar bulmanın ötesinde '' Kendimden kendime bir yudum teselli '' çizgisine aynen devam etmeli.''

* ''Belli ki şiirde kendinizi yeterli görmüyorsunuz,ama kime ve neye göre? Ve yine belli ki, makaleye sık olmasa da devam edeceksiniz.Umarım sevenlerinizi üzmez,yayınlara devam istirhamımızı gözardı etmezsiniz.Saygılarımla.''

* Diğer sayfalarınızı hesaplarınızı kapattınız,sıra bloga mı geldi,hem bize hem de kendinize yapılacak en büyük kötülük olur bu ''

* ''Bu kadar mütevazi olmanıza gerek yok Murat bey,siz iyi bir kalemsiniz.Çünkü olduğunuz gibisiniz ve hatta kendinizi bile kritize edecek kadar...''

Bloguma veda gibi algılanan, bir önceki yazımdan sonra gelenler.

Blogumu çok sevdiğimi biliyorsunuz, sizleri de. Bir şeyler karalamayı seviyorum,bu bir ihtiyaç benim için.Şiir konusunda da hiç karalamam demedim, ama bu kadar sık  olur mu bilmiyorum.Kendi çapımın farkındayım.

İlginize sonsuz teşekkürler.

Mutlu hafta sonları Dostlarım.