28 Ağustos 2015 Cuma

Sonunda Hüdayi Hazretleri'ndeyim.




Epeydir şahsi meşguliyetlerimden değil bloguma, maillerime,nete bile giremiyorum.

Geçen gün, dünya telaşına kısa bir mola deyip,kendimi Hüdayi Hazretlerine (ks) attım. Uzun restorasyonun ardından,içimde güzel bir heyecan vardı.

Öğle üzeri ortalık sakindi ve huzur iklimindeydim.Evliyanın nefesi,nazarı bir b/aşka...

Nasıl özlemişim...




Ve sonra Üsküdar meydanında kaçırılmayacak fırsat iki ezan,iki cami arasında; Mihrimah Sultan ve Gülnuş Valide Sultan camilerinden paslaşarak okunan o muazzam daveti dinlemek. Valide Sultan avlusunda tam şadırvanın karşında oturup dinledim,dinlendim.

Ruhumun aldığı hazzı tarif ne mümkün. İstedim ki, o an kimseler olmasın ve ben....Neyse bu kadar riya yeter.

Hayırlı,bereketli cum'alar olsun inşallah. 



Bu,bir arabanın üstündeki temizlik hastası kedicik, bakımını yaparken öyle kendinden geçmişti ki, onca yaklaşmamı fark etmedi bile...Mıncırasım geldi, hatta dövesim :))


Bunlar da Hüdayi yolu kedicikleri.Onlar bile huzurlu. Bu vakfın bir güzel yanı da, hergün sefer taslarıyla gelen insanlara yemek dağıtması. Yani hali vakti yerinde olanların,''yarın için önden gönderme''kabilinden buraya maddi katılımda bulunmalarını özellikle tavsiye ederim.