7 Ağustos 2015 Cuma

Kişi iyi insan olabilir...

''Kişi;
İyi insan olabilir,
İyi evlat  / arkadaş olabilir.
Lakin tüm bunlar iyi  EŞ olacağını göstermez.
Eğer ki EŞ  benim hayatımı bereketlendirmiyor,ruhuma hitap etmiyorsa,ömrüme  yeme içme  cinsi münasebet vs gibi şeyler dışında artıları yoksa boş bir ömür bereketsiz  bir yaşam demektir.
Ne dersiniz ?''

Murat Mesut olarak bu tespitin altına imzamı atarım, derim.


Benim oğlum/kızım çok iyidir diye söyleyen bir anne ''evlat''profilinden,rolünden söz ediyordur. Burada şu soru da akla gelebilir, bir insanı en iyi annesi mi, eşi mi tanır diye ? Bu da benden size olsun...


Benim eşim dünya tatlısı biri diyen kişi de, eş profilinden söz etmektedir. Oysa o eş, hain ya da vicdansız bir evlat olabilmektedir annesi için...


Benim arkadaşım kraldır, eşi kıymetini bilmiyor diyen için de, arkadaş profilinden söz edilmektedir. O kral arkadaşın ev içi mahremiyetinde nasıl bir ruh halinde,davranışlar içinde olduğundan habersizdir.


İyi bir arkadaş olmayı başarabilen, iyi bir evlat,iyi bir eş olmayı da başarabilmişse, ''iyi bir insan'' ortaya çıkmış demektir.


Hadiselere nereden ve nasıl baktığımızla da ilişkili ve tabi görmek istediklerimizle,görünenler...


Aslında uzun yazı konusu, ama benim takipçilerim arif insanlardır,tarife gerek duymadan,bereketli cum'alar diyerek noktalarken,mail sahibine bu nefis tespitleri bizlerle paylaştığı için çok teşekkür ederim.