23 Aralık 2016 Cuma

Başka ne ister ki..?

Senin rızana giden yol, yarattığın mahlukatın nefeslerinin sayısından da fazladır Allah'ım...

Rızan ile muştulanmış bir kalbin sahibi şu fani dünyada başka ne ister ki..?

Keşke kalbime baksam ve gördüğüm razı olunmuş bir ruh olsaydı ve bunu,sevgini bilerek yaşasaydım...

Cür'etimi hoş görürsen diyeceğim var :
''Özledim Seni...''
Eyvah!
Özlemek uzağına düşenlerin halidir !
Keşke sevgine şefkatine doymayan aşıkların hali diyebilseydim...
Kendim için deyip de yalancı riyakarlardan olamam ki..!

Senin gazabına da bir kul,bilmeden bir kelime ile bir iç geçiriş, bir ruh burkuluşu ile de düşebilir..!

Bu duruma düşmekten de bizleri koruyacak Sensin Allah'ım...

Saymayı asla başaramayacağımız nimetlerinin,şükründen aciz olarak;ibadetlerimiz noksanlı, eksik,kusurlu ve yok derekesindeyken; bizlere bahşettiğin akıl ve iman nimetine,rızana ulaşma devletini de bahşet Allah'ım...

Verdiklerini geri almak, şanına yaraşmaz. Verdiklerin de zatına yük olmaz, mülkünden eksiltmez...

Madem ki, ilmim az,amelim noksan;kalbime öyle bir kelime ilham eyle ki, dilime de o düşsün ve bu kulun onu söyleyerek senin hoşnutluğunu,rızanı kazanmış olsun.Sermayem kelimelerim olsun.
Yarattığın meleklerin gibi seni tespih ve tenzih etmekten acizim. 

Öyle kulların var ki, onlar gibi geceler boyu göz yaşlarıyla secdeleri ıslatan ya da, elinde Kur'an hatim üstüne hatim yapan da değilim...

Yine öyle kulların var ki, ağzı dualı, kalbi her an zikrin ile huş-u curuş içinde...Ben öyle de olamadım...

Aczim ve günahkarlığım ile, mübarek cum'a sabahında kapına geldim ve rızanı dilerim. 

Sen kerem eyleyenlerin en Keremlisi Rabsin. Kapına hangi dilenci gelmiş de Sen eli boş göndermişsin...

Benim bütün günahlarım senin mülkünde, sonsuz rahmetinde nokta olur mu Ya Rabbi..

Yalvarıyorum,
Kalan ömrümü, giden ömrümden hayırlı eyle...

Kalbim, anca, şimdi, ''günahlarıma pişmanım,bir daha inşallah ben yapmayacağım,'' dedi.

Daha önce de demiştir çok kez, ama bu defa dilim susmuş,kalbimi dinlemekte...

Kalbimin göz yaşları, gözlerimden süzülenler  gibi değilmiş Allah'ım...Rengi başka,kokusunda sanki bir Harem-i Şerif, sanki bir Ravza var...

Senden hayırlı bir zamanda,hayırlı bir yerde,hayırlı güzel bir ölüm dilerim Allah'ım.

Ruhum günahlarımdan usandı,bedenimden hicret edesi var..!

Hicretim rıza ülkene olsun Allah'ım.
Amin.