14 Kasım 2017 Salı

İki soru ve yine sıra sizde

''Bir insan, sevildiğini bile bile, karşısındaki insana kırıcı ya da huysuz davranabilir mi? Davranabilirse, bu normal midir..?''

Davranabilir, şartlarla kısıtlı sebepleri olabilir;bundan dolayı kötüyü oynayabilir, soğutmak,o kişinin iyiliği için...

Bunu o kişiye sormalısınız diyeceğim ama,doğru cevabı vermeyebilir size...

***

Hayır Facebook ve Tumblr hesabım kesinlikle bulunmamaktadır.Bahsettiğiniz isim benzerliğidir, bendenizi az tanıyanlar zaten olup olmadığımı hissedeceklerdir. Face beni sevmedi, kimlik göndermeme rağmen hesabımı geri vermedi, (laf aramızda çekemiyorlar ))

Bir ara Tumblr'da bulunmuştum, farklı bir havası var, yazma krizlerim aşırı dozda nüksederse alternatif olarak Tumblr ya da Google Plus düşünebilirim.

***

''Meyl-i visâlimize nispeti olmayan tebessümünün bendeki  karşılığı sırf yokluktur.''

***

''Üşüyorum bu mevsim ayazında...
Çok sık ceket değiştiriyor ruhum
Illet bir hastalık ki sorma
Bağlanıyor elim kolum
Bağlanıyor dilim damağım...
Kaç yıl sende kaldım 
Kaç yıl sürecek bu sürgünüm
Hazanlar eskittim, milatlar atladim
Ne hazanı, bu benim kordugumum
Lafla çözülmez, gözle görülmez...'' 

***

''Titriyor Size Yazarken Ellerim,
Koşmuşçasına Çarpıyor Kalbim...
Heyecan mı Bunun Adı? 
Yoksa İncitilme Korkusu mu? 
Bilemedim...

Ben Sizinle Yaşıyorum Aşk'ı...
Ellerim Titriyor Adınızı Yazarken, 
Dilime Dolanıyor Adınızın Geçtiği Her Cümle...
Siz Varsınız Mısralarımda,
Dizelerimin Coşkusunda,
Sevda Yüklü Kalemimde Siz Varsınız, 
Bir de Ben Özlemlerce...
Sizi Düşündüğüm Zaman Melodiler Doluyor Kulaklarıma,
Ruhuma Hissediyorum Sizi...
Siz ki En Sıcağımsınız,
En Özlediğim,
En Sevdiğim,
Yazdığım İlk Şiirim,
Yüreğimden Dilime Düşürdüğüm İlk Aşksınız...

Sahi, Nasıl Başlar Aşk?
Nasıl Yaşanır? 
Birlikte Aşkı Yaşamadıktan,
En Güzel Duyguları Beraber Tatmadıktan,
Gecelere Heyecan Katmadıktan Sonra,
Sadece Kalpte Kalan Sevgi Neye Yarar?
Korkmayın Aşk'tan, 
Acıtsa da Canınızı, 
Burksa da İçinizi,
Ürkmeyin Sevmekten,
Bıkmadan,
Usanmadan,
Utanmadan Sevin....

Bakın,
Yokluğunuz Sardı Yine İçimi, 
Yine Size Özlemlerce Özlem Duydum,
Hasretlerce Hasret Geçirdim İçten İçe...
Evet; Sizi Seviyorum...
Gözlerimi Resminize Hapsedip,
Geceleri Uykularımı Terkedecek Kadar,
Uğrunuza Ömrümü Adayacak Kadar...
Evet; Seviyorum Sizi, 
Derin Duygularla, 
Aşk İle Seviyorum...
Ben Sizinle Varım, 
Sizinle Mutluyum...
Uzakta Olsanız da,
En İçimsiniz,
İçimdesiniz,
İçimin En Solunda,
En Dokunulmaz Köşesinde...
Bakın,
Yüreğim Kıpır Kıpır...
Sizden Yüreğimin Sesine Ses Verecek,
İçimdeki Sevgiye Demir Atacak Bir Merhaba Bekliyorum...
Sizinle Suskunluğumu Bozmak,
Duygularımın Yükünü Ruhumdan Atmak,
Tutkuyu Sizinle Aşkın Renginde Yaşamak ,
Gözlerinizin İçine Bakıp, 
Ruhunuza Dokunmak İstiyorum,
Ve Ben Ruhum Çılgınlığa Koştuğu Şu Anda;
Sizi,
Kalbinizi Aşka Davet Ediyorum...
Hadi Tanışalım Sizinle,
Yüreğim Yangınlardayken,
Aşkınızı Yaşamak Bu Kadar Güzelken,
Duygularımı Öldüremem,
Bir Korkak Gibi Arkamı Dönüp Gidemem...
Yüreğim Tutulmuşken Yüreğinize Delice,
Onu Gecelere Teselli Edemem...
Hadi Biraz Cesaret...!
Bekleniyorsunuz...
Size Kocaman Bir Buse Yolluyorum,
Öpüldünüz...''