30 Kasım 2017 Perşembe

Rüveyda'ya mektuplar (23)


Sevgili Rüveyda,

Eskiden mektuplara böyle başlanırdı. Sonra hal-hatır faslı. ''Nasılsın, iyi olmanı Yüce Al-lah'tan niyaz ederim... Beni soracak olursan, hamd olsun ben de iyiyim...''

''Mektup işin bahanesi. 
Adını yazmayı özledim...'' (1)

İyi değilim oysa ben. Ve sanırım iyileşemeden duracak bir gün şu hasta, zavallı kalbim.
Son zamanlarda yaptığım en iyi şey, insanlardan biraz daha, bir adım daha geri kalıp, kaçıyor olmaklığım.

İçlerinde özlediklerim olsa da, inzivaya karar verdim. Aslında bu adamın, bu eylül bakışlı adamın hayatı baştan sona inziva… Kısa bir dönem, sosyal, aktiftim. Kalabalık bir çevrem, dolup taşan evler, davetler vesaire… Sonra zamanla kendine kalıyor insan…Vefa rüzgâr-ları akşam üstleri esiyor penceremde… Anılar mı, en çok onlar vefalı…

Bu arada birilerinin.........

 ....devamını kitabımdan okuyabilirsiniz.  


___________________

(1) Başak Buğday
(2) Cahit Zarifoğlu
(3) Franz Kafka