12 Ocak 2018 Cuma

Bu ne güzel ne mübarek bir utançtır !


Videoyu daha önce de izlemiştim, anneme benzettim bazı söz ve hallerini merhum Murat Göğebakan'ın. Annemi de bazen dua ederken duyarım : ''Canım Allah'ım..!'' der. 
Bu ne yakın oluş, bu ne samimi hal der ve muhabbetine set olmamak için ikaz etmem. Ne de olsa annem benim gibi mücrim değildir, diye güçlü zannım vardır. 

Bir dönem dinlenme rekorları kıran ''Ay yüzlüm'' şarkısını, Sevgili Peygamberimiz aleyhissalatü vesselam'a yazdığı bilinen merhum sanatçının, ''Vurgunum'' adlı şarkıyı da umrede yaptığı, hangi duygularla kime yazdığı sorularını cevapsız bıraksa da, sözlerini okuyan hemen anlayacaktır, ithaf olunan makamı. 

Ben gönlümün ayak bağı
Senin kapına astımda geldim
Ben gönlümün gözyaşları
Senin yollarına döktüm de geldim
Ben gönlümün ateşi
Senin gözlerinden aldım da geldim
Vurgunum yorgunum
Senin yoluna ölürüm ben
Vurgunum yorgunum
Senin yoluna ölürüm
Vurgunum yorgunum
Senin yoluna ölürüm ben
Vurgunum yorgunum
Senin yoluna ölürüm

''Benim utancım var, hangi yüzle çıkacağım huzura...Edep..!Utanç kelimesi, bende çok ağır basıyor. O'na iyi bir ümmet olamadığımdan dolayı utancım var! 
Beni bu dünyaya gönderen Allah celle celalühe karşı utancım var!'' dedi dedi gül renginde  ağladı durdu...

''iyi insanlar, 
iyi atlara binip gittiler''

Göğebakan'ın göklere bakan gök gönüllü hali ne güzel, bu ne güzel mahcubiyet. 
Her zaman söylerim, (Allah sizin suretlerinize, dış görünüşünüze bakmaz, kalplerinize, kalplerinizde taşıdığınıza bakar) kimseyi yargılayıp, kınamamak lazım,diye.

Bir şey için ikaz etmek, yanlışı şefkatle düzeltmek ile; kınayan bir kabalıkla horlayıp paylamak başka şeydir.Yapmayın, kınamayın, hiç kimseyi..!

İnançlı biri olarak, lösemi sebebiyle aramızdan ayrılmıştı Murat Göğebakan...
Özlemiş olarak ruhuna fatiha okuyalım.