23 Ocak 2018 Salı

Bir sizden gelenler daha!


''Hep hayaller kurulsa da rengarenk,el değmemiş tebessümler yollansa da sevdaya,hüzün rengi bir yalnızlık giyindiğinde,ukte kalır yüreğin bir yerinde.
Sürüklenerek giderken tarif edilemeyen yalnızlıklarla boğazında düğümlenir tüm keşkelerin tutsaklık başlar gönülde,kırık dökük ve hazin.''

***

''yak gönlünün fenerlerini
Bu gece harp var
Kat isyanını isyanıma
Bizimle ayaklansın bu bahar
Beşik gibi sallansın terazilar
Nicedir susuyorlar
Seni bana beni sana
Eşitlemedi bu acımasız kanunlar
Sür elini bağrıma
Gül goncalarım açılsın
Benden sana senden bana
Tez havariler yollansin
Muştu veririm kuşlara
Yolun bana düşerse
Kervanları süslerim
Asırlık yollardan gel...
Yamalı yerinden kanıyor kalbim
O yüzden sancısı iki misli
Dikiş tutmaz çürük etlerim
Ben can verdim
Vaat edilen gelmez bilirim
Kırık ayağından tanırım
Bu giden benim ümitlerim...''


***

''Sana sürgün olmayı bilirim
Bir de sen varken bahar olduğumu
Kaç kış eskittim
Kaç güz tükettim
Yazımı kışına kattım
Kışında ocak tüttürdüm
Şose yollardan geçtim
Dar patikalar biçtim
Köhne çadırlarda
Sana rüyalar büyüttüm
Derdini aş
Acını toy bildim
Yolunu gözledim
Örgü ördüm kahrımdan
Bileğime hüzünlü burma taktırdım
Yollarına revanım
Sana sürgün olmayı bilirim
Bir de sen yokken kış olduğumu''

***

''Gökyüzü sen isen, gökkuşağı olmaya razıyım
Evren sen isen güneş
olmayan  razıyım
Ay sen isen
Yıldız olmaya razıyım.
Ferhat sen isen yürüdüğün yol
Mecnun sen isen
Ayak bastığın kum
Kerem sen isen
Şu içtigin pınar
Tahir sen isen selam verdiğin kuş
Mem sen isen
Bastığın toprak olmaya razıyım.''

***

''Murat bey, kitap analizi çok yararlı idi. Zaman zaman yapsanız  mutlu oluruz, saygılar.'' (Teşekkür ederim, evet taslaklarda bir kitap daha var sırasını bekleyen. MM )

***

''Sesli şiir konusunu ikinci kez hatırlatıyorum, beni oraya getirmeyin :)) '' ( Telefona okumak çok heves kaçırıcı, evde mini bir stüdyo mikrofon kulaklık yapan bulsam bıktırırım sizleri, varsa böyle bir beceriniz gelin kurun stüdyoyu diyeceğim, şimdi buna ne mailler gelecek, latife yaptım.MM 😊 )