6 Ocak 2018 Cumartesi

Yeni yılın ilk sizden gelenleri

''İnsanoğlu-kızı kadar acımasız başka varlık var mıdır?
Eleştiri ve övgüye daima açık olduğunu ifade buyuran Murat Mesut beyefendi ''Melankolik ve şapşalın tekisin, seni okuyup şımartanlara ne demeli ? Övgüleri yayınladığın gibi hadi bunu da yayınla da görelim,kendini beğenmiş yazar bozuntusu!'' gelen yorumları  tebessüm ile karşılamanızı hoş buluyorum! Lakin okuyucuyu sizi ''şımartmakla '' itham etmesi işte o noktada sizin kadar toleranslı olamam. Lütfen sizi takip eden okuyup  yorum yazan bizler adına iki kelâm etmenizi istirham ediyorum. 

Hak edene haddini bildirmek, fakire kaftan giydirmek  kadar sevaptır…
Beğenmediği yazarı- yazılarını  sıkı takip ettiği belli 
Mektuplar ağırlık yapmış midesine  hazmedememis 😉
​Bir okuyucu olarak ben de bu yazımı yayınlamanızı istirham ederim. 
Sevgiler saygılar selamlar.'' 

Aleyküm selam. ''Bazen bazı insanlar, sitemi bile hak etmez!'' diye bir sözü daha önce yayınlamış biri olarak, şahsen zerre bozulmadım o mektuba; bir insanın nefsinde övgü ve sövgü eşit olmalı ki, o insan hamlıktan kurtulsun.Maalesef henüz o olgunluğa erişemediysem de, bahsettiğiniz şahsa belli oranda zaten benim adıma siz de bir şeyler söylemiş oldunuz. Sıkı takipçim olduğu kesin. 
Hele geçen gece gelen ve engelleyip spam yaptığım mailleri görseniz, yukarıdaki mail sütten çıkmış ak kaşık 😊 

''Şiirleriniz harika gerçektende Murat Mesut... Ses tonunuz da kadife qibi ve naif.. Başarılarınızın devamını diliyorum..'' iltifatlarına, beklenen iltifatı yani ilgiyi göstermeyince, ne küfürler, hem de bir kadından...! 

Halka açık bir şey yapıyorsanız,olumlu-olumsuz her şeye hazır olacaksınız. Karşınızdaki insanın psikolojik,sosyolojik yapısını bilemeyeceğiniz gibi, karakteri hepten meçhuldür...

Sonuç olarak, bendeniz, yazma hobimi burada karşılamaktan son derece memnun biri olarak, bu tür kabalıklardan etkilenmediğimi bildirirken, şefkat dolu satırlarınıza ayrıca teşekkürü borç bilirim.
   

***

''Bil ki canımın en kıymetlisisin.
Sükûtum ve bilcümle kavlim ve fiilim Allah'a güvenip dayanmanın acizâne hâltercemesidir.
Mukadderâtım elmastan ayînedir elimde.
Her gün karşısında ruhumu özenle süslediğim.
Çıldırıp yitersin bir kez olsun nefsani gözle bakarsan.''

***

''sevmenin
sevilmenin
hayal kurmanın da
bir sınırı olması  gerektiğini
sen bir masal olduğunda anladım...''

***

''Son Zamanlarda Susuyorum Kendime;
Güneş Bile Hayatımdan Çıkmış...
Sabah Olmuş,
Ya da Güneşin Batmış Umrumda mı Sanki...!
Düşlerim mi?
Salıverdim Bilinmez Boşluklara,
Gecelerin Koynuna...!
İçimde Derin Koylara Bıraktığım Duygularım Var, 
Kelimeler mi?
Çok Yabancı Bana...

Sen Boşluğu Bilir misin? 
İçinde Tuttuğun Nefesin Verdiği Sıkıntıyı?
Ya Sonu Olmayan Uykusuz Geceleri?
Kederin Cilvesiyle Körebe Oynamayı?

Ben Hep Ah'ıyla Buluştum Hayat Denen Şeyin...!
Onun İçin İçim Buruk,
Gülüşlerim Gölgeli,
Sessizlik İçimde Mor Ötesi...
Kelimelerim Halsiz,
Bakışlarım Durgun,
Gözlerimde Yorgun Düşünceler,
Yüreğimde Fırtına Öncesi Sessizlik...
Ezginliğimin,
Bezginliğimin Dur Noktasındayım...!
Kelimeler Geliyor Dilime;
Gönlümden Kopan,
Derinlerimden Gelen,
Ama Yetmiyor Anlatmaya Güçleri,
Tıkanıyor,
Düğümleniyor Kelimeler...
Bir Yanımda Unutulmuşluğum,
Bir Yanımda Özlemlerim,
İçimi Sızlatıyor Derinden...
Yorgunluk Var Yaşlı Bedenimde,
Kaybedercesine Bir Yaprak Dökümü...!
"Acıyor!" Bile Demeye Vakit Bulmadığım Acılarım Var,
Gözlerimden Israrla Süzülüp Giden Gözyaşlarım...
Bu Dünyanın Yükünü Bir Başına Yüklenmiş Gibi Yorgunum...! 
Düşüncelerim Başıboş,
Ucu Bucağı Belirsiz Bir Karanlıktayım...
Bir Tarafta Beni Esir Alan Duygularım,
Diğer Tarafta Yarını Olmayan Umutlarım...
Her Gün,
Her Saat,
Her Dakika Ömrüm Akıyor Gözlerimden,
Ne Yana Dönsem Diğer Yanım Acıyor...!
Hayat mı?
Yaşamadığım Anlarda...!
Mutluluk mu?
Atamadığım Adımlarda Kalmış...!
Hiç Gerçekleşmeyecek Düşler,
İçimde Serseri Gibi Dolaşıyor...!
Yorgun Düşmüş Nefesimle,
Kayıp Bir Gölge Gibiyim...
Yoklar İçinde Var Olan Sadece Bedenim,
Onun da İçinde Ruhum Yok...!
Neyi Beklediğimi Bilmemenin Karanlığı Bu,
Satırlarımın Esareti...!
Bir Mahzene Kapatılışı Tüm Cümlelerimin...!''