19 Aralık 2017 Salı

Siz bu kadar güzel yazınca...

''İnsanın içinde ne çok şey birikiyor. Bazen hüzünle doluyor yürek bazen kelimeleri hıçkırıyor durmadan. Adını ansa bir fırtına kopacak yüreğinde,sussa isyan edecek içindeki çığlıklar.O deli hasret yakarken yüreği, bir şiir dolanır diline,hüzün kokar satırlar. Bir yazgıdır belki bu,sonu gelmeyen saatlere teslim etmek belkide ruhu,sığınmaktır yada en tenhalarına,çünkü o yaşanamayan bir sevdanın yalnızlık kokan satırlarıdır. Nedensiz, sorgusuz, sualsiz gömülür içindeki zindanlara. Bıraksalar yıldızlara uzanırdı yüreği,gecesindeki rüyalara gelin olurdu sevdiği. Belki bir gün durulur içini talan eden fırtınalar,geri çekilir belki yüreğe vuran amansız dalgalar.''

***

''Düş ve gerçeğin boşluğunda  yazdıklarına
geniş kavisler çizer son gülüşüm.
Gizli bir patikanın eşiğinde devrin çarkına direnemeyen
adımlarımızın güçsüzlüğünde,
Hastalıklı, şehvetli,yorgun zamanların kışlandığı şakaklarımızda,
hâlâ saklı kalan ben'lerimizde.
Her zaman sarhoş her zaman yorgun
Yanıp sönen ayışığının en uzak kıyısında...''

***

"Kırk yaşımdan sonra kalbime ilham "
gerekmez.
Güneş bile buhranlı, çekilmiş kabuğuna.
Sık bozulan mevsimler yüzünden.
Aldanma -aldatılma korkusu...
Çözülmez bilmeceler...
Sık bozulan yeminler...
Çeker bizi kabuğuna yalnızlık.
Zaten keder beyhudedir.
Menapoz bile sinsi bir kederdir .
Aklıma geldikçe gülümsediğim.''

***

''Koynunda sakla beni. Kimse bulamasın beni, azılı bir suçlu gibiyim. Kendimi vurmadan bul beni, bağrına al, orada bizi anlat bana, besle beni bizle.''

***

'' 'Rüveyda'ya mektuplar' 11.seriden sonra devam etmez, edemez demiştim. Devam edince 20 de biter dedim. 27.de yazdınız. Tebrik ediyorum hakikaten her mektup hâlâ ayrı güzellikte zevkle okunuyor,maşallah.Kitabını çıkartmalısınız.''
 (Teşekkür ediyorum. Bir dostum 50 mektup yazın da, kitabını çıkartmak benden demişti. Kendisine duyurulur az kaldı.)) 

***

''Ne Zaman Hüzünlülerimi Bir Kenara Bıraksam, 
Seni Düşünür,
Seni Bulurum Her Şeyde...
Aklıma Girdiğin An, 
Unuturum,
Yok Ederim Her Şeyi;
Gelmişi, 
Geçmişi,
Bizim Dışımızda Her Şeyi,
Yalnız Sen ve Ben Oluruz...
Korkularımız Tutsak Olur O An,
Tutkularımız Özgür,
Her Çılgınlık Mübah...

Ben ki, İsmini Yazmışım Yüreğime,
Resmini Çizmişim Gözbebeklerimdeki Tuale...
Ellerin Ellerimi Tutmasa da, 
Gözlerin Gözlerime Bakmasa da,
Gülüşünü Düşürürüm Odamın Renksiz Duvarlarına...
Yarım Kalmış Her Şeye Seninle Başlar, 
Seninle Bitiririm...
İçimdeki Sesin Konuşur Benle,
Odam Isınır Sıcak Nefesinle...
Ellerimi Uzatsam, Ellerin Ellerimdedir,
Gözlerimi Açsam, Gözlerin Gözlerimdedir...
Kim bilir Kaçıncı Firarındır Bu Yüreğime,
Kaçıncı Bakışın,
Kaçıncı Değişin Tenime...
Kaçırsan Gözlerini Benden,
Yokluğun İle Her An Yıkılabilirim...
Bıraksan Ellerimi,
Sessiz Fırtınalada Sürüklenebilirim...

Ne Zordur Bilir misin, 
Islak Kirpiklerim Özlemini Yaşarken,
Konuşamayıp Susmak Sana Sessizce...
Nefesim Sen Kokarken,
Alışmak Sensizliğe... 
Gün Geceyle Buluşurken,
Gözlerimdeki Hayalleri Saklamak Gecenin Zifirine...
Özlediğim,
Sevdiğim,
Hasret Duyduğum,
Deliler Gibi Sarılmak İstediğim;
Seni İstiyorum Geceler Boyu Karşımda...
Saklamadan,
Sımsıkı Sarılmak,
Dokunmak,
İçimdeki Yangınlarla Koklamak,
Delicesine Yaşamak Korkuyu Bilmeden... 

Küskünlüğüm,
Suskunluğum,
Vazgeçilmezim,
Dönülmez Yollarım,
Dudaklarımın Kıvrımlarında ki Gülümsemelerim,
Mutluluğumu Tamamlayanım,
Öbür Yarım;
Eğer Geceleri Uyuyamıyorsam,
Yalnızlığı Sarıyorsa Kollarım,
Sebebi Sensin...
Daha Kaç Gece Geçmek Bilmeyecek,
Daha Kaç Güneş Doğacak Sensiz?
Daha Kaç Sigaranın Ucu Ucuna Değecek?
Bak...!
Tüm Işıkları Kapadım,
Hüzün Yağmurları Vurdukça Pencereme,
Yüreğim Demleniyor Hasretine...
Seni Düşünerek Uzanıyorum Yatağıma,
Dua Ediyorum Rüyalarımda Sen Ol Diye...
Uykularıma Gir,
İstediğim Gibi Davran Bana,
Rüya da Olsa Sadece Benim Ol Diye...

Kalbimin Hüznünde Sakladığım Sevgili,
Bak...!
Yine Kapılıyorum Sana...
Tutku,
Aşk, 
Korku;
Karmakarışık Hissediyorum Yine...
Vurmazsın Değil mi Sensizliğin Bütün Yükünü Üzerime?
Kapatmazsın Değil mi Kapılarını Sevdama?
Adım Adım Yürütmezsin Değil mi Yalnızlığa?
Çünkü Kalbim Dayanamaz Bunlara...!''

***

''Kaybolmaktan korkuyorum.
Kendimi her defasında zar zor buluyorum, buldukça yeni yine yeniden kayboluyorum. 
Isimsizim bu aralar....
Ne ad konulacak çöküşlerime merak ediyorum. İdrak etmiyor aklım böyle çırpınışların sonunu. Cahilim kör bir meczup gibiyim. Derdim kalbimden aşkın. 
Sersemleyen ruhumu sığdıracak bir bavul yok biliyorum. Ne leyla olmayi başardım ne de Rüveyda..!
Sadece soluk alıp vermenin gururunu yaşıyorum. Oysa tazecik daha goncalarım, esip gürleyen fırtınalardan habersiz gibi çarpıyor, üstünü örtüyor masumiyetimin, alıkoyuyor çetin gelgitlerden, yine kendimle, yeni kendimle, yeniden kendimle boğuşuyorum, sevilmemenin hırçınlığıyla...''