9 Ağustos 2014 Cumartesi

Bugün doğmuşum özür dilerim...


Zaman ne çabuk geçiyor,
Unutmuşum,
Yıllar önce, sabaha karşı güneşle birlikte, 
 Bugün doğmuşum...
Bilmiyor insan; bu, kaçıncı yaz,
Geride daha kaç ayaz.
Bu dünyanın baharını ve güzünü çok sevdim.
Baharda yeniden dirilişi,
Sonbaharda ölümün renk renk desenlerini.
Benim de zaaflarım oldu,
Hem de dolu dolu...
Dağ gibi günahlara pişmanlıklarım
Ve aşklarım.
Vebaline girdiğim aşıklarım...
Unutmuşum,
Yıllar önce, sabaha karşı güneşle birlikte, 
 Bugün doğmuşum...
Ömrümün bir kısmı ''anlamakla''
Diğer kalanı da ''anlaşılmakla'' geçti gitti işte.
Anladıklarını anlatmak,
Anlamaktan daha zormuş anladım.
Yine anladım ki,
Beden yaşı, ruhen çocuk kalmaya mani olamıyormuş.
Kaçıncı yaş günüm olursa olsun,
Bu yüzden hep çocuk kaldım,
Büyüyemedim.
Unutmuşum,
Yıllar önce, sabaha karşı güneşle birlikte, 
 Bugün doğmuşum...
Özür dilerim..!