29 Haziran 2019 Cumartesi

Mısralardaki öykü'm

Kendisiyle yaklaşık 6 yıl önce sosyal medyada tanışmıştık.
Sonra Rehin Yürekler sayfasına abone olmuştum.
Ben bir dönem, ara verdim, yani Facebook hesabım kapandı falan, döndüğümde sevgili arkadaşım evlenmişti ama yine aşk, sevgi, sevda üzerine tadı kalpte kalan yazılarını yazıyordu.
Kabiliyet böyle bir şey işte, aynı konuda, her şartta farklı bir buutta yazabilmek...


Takipçileri arasında yayın evi yönetmeni bir bey, bu projede yer almasını önerince 420 sayfalık şiir kitabında 10 sayfa ile kitabın kıymetini arttırmış. Kitaptan bakarak buraya aktarmak başarabileceğim bir iş değil. Sayfasından bir şiir seçip burada sizlerle paylaşmak daha keyifli olacak. Bu bir başlangıç, aslında senin de kendine ait kitabın çoktan çıkmalıydı sevgili Nevin. Benim gibi ihmal ettin. Umarım en kısa zamanda ben de sana çıkmak üzere olan ''Rüveyda'ya mektupları''ı göndermiş olurum.


Kıymet verip, adresime kargoladığın için bir kez de buradan sonsuz teşekkürler ediyorum.
Sanatında seni destekleyen kıymetli eşine selamlar.
Sosyal medya/sanal, deyip hafife almayın, çok çok güzel dostlar biriktirdim.



Hüzün odalarında bir garip Leylayım .
Sense bir başkasına meczup
bir Mecnun..
Bağırdım çağırdımda sesimi bir tek sana duyuramadım..
Bir zamanlar bana meczup yüreğin,
Ne çabuk başkasına yangın yeri..
Ben sana tutsak, 
Sen başkasına rehin,
Susmuşum bir serdengeçtiyim...
Savaşımsa ne seninle nede bir başkasıyla..
Savaşım kalbimdeki hipotekle..
Ey aşk ey en güzel çıkmazım yokluğunda
Viraneyim
Biçareyim..

Nevin Aktekin Gülfırat