11 Mayıs 2022 Çarşamba

Sevinilecek şeylere üzülür insan!


"On yıllık emeğiniz vardı! 
Bir kararla heba mı edeceksiniz? Yedekleseydiniz. Sevenlerinizi çok üzecek bu kararınız!" 

Yedek, bu bloğumu9 saymazsak yok! Benim için bir önemi de yok! 
Gün gelir blog sahipleri 
-eskisi gibi kullanıcısı yok diye- burasını da kapatabilir. 
Bendeniz de yazma hobime son veririm, dünyanın sonu değil yani. 

Seven dostlar için üzgünüm gerçekten ama insan her şeye alışır, nasıl olsa bir gün büyük ayrılık olmayacak mı? 

Süresi dolunca ev internetini de kapatırım. Daha bir içime kapanırım.(Mobildeki bana yeter.)

Aslında bunu mübarek Ramazan ikliminde fark ettim ve bayramda ilk iki gün facebooku açmaya elim varmadı. 3.gün açabildim. 

En azından 1 hafta kaldım. Ben kendi dünyamda oruç gibi önemli bir ibadetle meşgulken sıkılmadan ardımdan itibarıma suikast düzenleyenler için buradayım dedim!

Basitlikler, kalitesizlikler, dedikodu, iftira, linç... Twitter'da daha çokmuş! Sosyal medya zaman hırsızı bir çöplükse, kalmak bana göre değil! 

Komik bir dostun(!) dediği gibi gizli instagram hesabım falan yok! Ona şu cevabı yazmıştım: İnstagram da dahil bloğum dışında gizli hesabım varsa senin tüm günahların benim olsun, yoksa -ki yok- benimkiler senin olsun mu? 

Nelerle uğraşıyorum! Bu dünya benden uzak olsun!

Mail adresim okura saygı için var, oradan da böyle saçma sapan şeyler ve haberler gelirse önce spam yapar hiç okumam ya da mail adresini de silerim! 

* * *
Kişinin karakterini ölçmek istiyorsan birlikte yola çıkmaya uğraşma, damarına bas!