19 Mayıs 2022 Perşembe

Bekleme beni [4]

Bekleme beni!
Artık hiç bir şiirden,
Ya da baskın bir şarkıdan,
Sana seslenmeyeceğim!

Bekleme beni!
Ne okuduğun kitabın sayfalarının arasından,
Ne de bir filmden sana sarılmayacağım!

Bekleme beni!
Bir yanılsama, çölün ortasında bir serap say!
Dinlediğin bir masal!
Uzun kış gecesinin kısacık, yarısında uyanılmış rüyası... 
Bahar dalında bir goncanın hülyası...
Bekleme beni!

Bekleme beni!
Düşen bir yağmur damlası değilim pencerende!
Açan bir gül ağuşu değilim bahçende..!
Kokundur diye alemin çiçeklerini seyran etmeyi bırakalı nice zaman oldu!
Yüzüm, saçlarının tellerinde nağmeler çalamadı!
Dudaklarım kırlarda "seviyorum" diye haykıramadı!
Sevmeyi, seve seve sevişmeyi bilmeden göçüyorum işte!

Bekleme beni!
Yeryüzündeki cesetimi, 
Hasretinle süpürüyorum!