15 Mayıs 2022 Pazar

Vallahi azarlamadım!

Marketten aldığın, yoğurt isim ve görünümlü bir "şey" ama asla gerçek yoğurt değil! Keza peynir-süt vesaire aklına ne gelirse. GDO'lu, mamüller, emülgatörler...hepsi organize halinde insanı katletmedeler! Bu gerzekliği yapan da yine sözüm ona insan(!)

Önce şehirler istila edilip kent haline getirildi sonra gıdalar ve en son insanlar!

Yediklerimiz içtiklerimiz gerçeğinin taklidi bile değil zira o bile bir haysiyyet taşır!
İsimleri çalınmış, görünüşleri taklit edilmiş, asliyetleri tamamen faydasız ya da zararlı, ucuza mâl etme aşağılık çabasının ürünleri! 

Önce şehirleri bozdular,  sonra gıdaları ve şimdi sıra insanlıkta, insan yanımızda! 

***
Hava güzel, epeydir parka benzer bir yerde oturmadım. Biri yaklaştı, elindeki boncukumsu şeyi satmak istedi, nazikçe "lazım değil, teşekkür ediyorum" dedim. Karşımdaki öfkeyle "niye beni azarlıyorsun!" demesin mi! Hayret etmiş bir hal ile "azarlamadım, lazım değil deyip teşekkür ettim ya!" dedim. O insan görünümlü mahluk paramı alamayacağını anladı ya, aklınca günümü mahvedecek! Sabırla hiç cevap vermeden yüzümü çevirip defolmasını bekledim! Hem gidiyor hem dönüp aynı nakaratı tekrarlıyor! Yani kalk bana giriş, belanı bul, parka geldiğine bin pişman ol diyor! 
Ondan önce gelen kadın da satamayınca aynı "ne azarlayıp kibir yapıyorsun!" demişti! Demek yeni metotları bu!

Şehirler kent oldu, gıdalar ürün! Sırada insanlar, insanlığımız (değerlerimiz) var!

Ürünler  ilaçlar ve radyoaktif dalgalarla istilaya uğradık! 
Bir kısmımız artık insan görünümünde zombi ve bunun farkında da değiliz!

Bir mübarek hadisin bir yerinde:"Ölen ne için öldürüldüğünü, öldüren (katil) ne için öldürdüğünü bilmez!"  buyurur ahir zaman fitnelerini beyan ederken.
Tam da bunu görmekteyiz, inşallah yaşamadan hayırlısıyla göçeriz!

Vallahi azarlamadım! Sadece durumumuzu anlatmaya çabaladım!