21 Mayıs 2022 Cumartesi

Bekleme beni! [5]

Bekleme beni!
Zaman kaybın,
Yok yere alışkanlıkların!
Sabah kahvaltın,
Spora kalkışların,
Öğlen uykun,
Akşam atıştırmaların,
Gece okumaların,
Şen-şakrak kahkahaların...

Bekleme beni!
Gündüz hayalin,
Gece rüyaların,
Vazgeçilmezin...
Sevdiğin, seviştiğin!
Dokunup bütünleştiğin..!
Sevgilim notasında inleyişlerin!
Ömrüne bekleyişlerin...

Bekleme beni!
Tende ruhun,
İçinde kokum,
Gidilen yolun,
Güzel olan umudun,
Eksik yanın,
Boşluğunu dolduranın,
Senin adamın,
Sımsıkı saranın...
Bir ömür adayanın...

Bekleme beni!
Hayallerine ümitlerine ekleme beni!
Hak etmeyeni sevmemeli! 
Yol yakınken gitmesini bilmeli!
Bekleme beni!

Bekleme beni!
Hep aynı noktadayım!
Hayata moladayım!
Aşktan firardayım!
İnsanlardan kaçmaktayım!
Kendime bile angaryayım!
Bekleme beni!
Bekleme beni..!