20 Mayıs 2022 Cuma

Kararım değişmeyecek!

"Sen noldun Murat Mesut hayatın nasıl birden değişti?
İnstagram fan sayfaları nasıl güzeldiler..
Paylaşımlar..
Facebook çok insancıl sevecen dostların .......
 Şakaların, esprilerin, hikayelerin ,kahve sunumların.
 
Çil çil altın olsa bu kadar sevilmez kremalı bisküvi paylaşımın.
Şarkılarla ağıtların,
Kıskançlıklar!
Sana yazanları paylaşımların..
Kahkahan,
Aşkını haykırışın,
Gözyaşların,
Dilde duaların,
 
Benim senin sayende öğrenerek YouTube da şarkı aramalarım  
Çoğu bilmediğim kelimeleri Google'dan araştırmalarım (itiraf ediyorum)
İyi bir okurum ama eksiklerim çokmuş🙈
Sen yakışıyordun oralara...
Bunca densiz insanın içinde kalite aranıyor.
 
Ama senin yerin başkaydı..
Olmalıydın, kalmalıydın.
Seçici olarak az ve öz insanla..

Bence ruhunun saçmalıklarını bizden esirgeyemezsin daha çok gençsin. Bu tartışıma kapalı bir konu  öyle kabuğuna çekilemezsin..
Şimdi kendini biraz silkele 
Özüne (neşeli pozitif ruh haline) dön lütfen.."


İşte bendeniz tam da bunu yapmak "özüme dönmek" için o hesapları kapadım ya! Benim için ömrümden çalan zaman hırsızı platformlar oralar. Tamam yalnız bu adama, yazmak ruhuma terapi artık bloğumla yetinmeliyim. 
Buraya özet aldığım hak etmediğim övgülerle dolu mektuplarınız ve ikna çabalarınız için teşekkür ediyorum.