3 Ağustos 2013 Cumartesi

bir İstanbul borcun var bana


Bir İstanbul borcun var bana,
Paso geçelim şu aptal kaygıları,
Bir çocuk neşesiyle,
İstanbul kazan, biz aşık olalım...
Biraz deli dolu
Ve biraz da umarsız.
Hadi gel anılara yelken açalım,
Şurası Üsküdar, şurası Şemsi Paşa, Salacak...
Bak martılar da burada, Kızkulesi gibi,
İnsanlar değişse de onlarda hep aynı sevecen vefa.
Ver elini, 
Bugün bizim,
Fethi Paşa'da çaya ne dersin?
Bana  bir İstanbul borcun var,  
İstanbul sensiz eksik,
İstanbul sensiz yaralı,
Bir güvercin gibi çaresiz...
İstanbul bensiz yarım,
İstanbul bensiz küskün...
Bir İstanbul borcun var bana,
İstanbul'u gözlerinde görmek istiyorum,
Gözlerinde İstanbul olmak,
İstanbul rüyasına dalmak.
Bak ne çok İstanbul dedim,
Ben İstanbul diyorsam aşkla,
Bu, sen demektir,
Seni söylemektir, her defasında,
Seni özlemektir, İstanbul gibi,
Ve seni istemektir,çılgınca...
Bir İstanbul borcun var bana,
Bir aşk borcun var bana,
Bir İstanbul, bir aşk...
İstanbul...
Aşk...