28 Kasım 2019 Perşembe

''Sen benim bambaşkamsın.
Başkalarının kıymetlisi olabilirsin. 
Ama benim yerini dolduramadığımsın.
Seni haddinden fazla seviyor, özlüyor, istiyorum.'' 

https://www.youtube.com/watch?v=5dK3lgFG4Rw

''Sen benim bambaşkamsın,
Sen benim kaçamaklarım,
Sessiz ağlamaklarım,
Yangınlarca yanan akşamlarımsın.
Sen benim en güzel aldanışım,
Sen benim her nefeste hayıflanışlarımsın...''

diye düet yaparak güzel mektubunuza teşekkür etmiş olayım.

* * *

'' Murat Bey! 
Uzun zamandır sesli şiirinizi dinleyemez olduk. Bir sebebi var mı efendim?''

- Şiir yazmak, yazabilmek bir ilham meselesi, okumak, onun kadar olamasa da, zaman meselesi. Sizin mailinize geç dönebildiğim için lütfen mazur görünüz. Bu arada YouTube kurallarını değiştirmiş. İçerik çocuklara özel mi değil mi her videonun mutfak kısmında belirtmek gerekiyor. Bunu yapmayanlara yönelik kendi tedbirleri var. Ayarların neresinden bir kere de yapılıyor bulamadığım için, fırsat buldukça tek tek yapmaya çalışıyorum, bu da tatsız bir iş tabi.
İlginize çok teşekkür ediyorum, bendeniz gibi kendi çapında ruhunun saçmalıklarının sese bürünmüş halini dinleme sayınız hiç yoktan teşvik edici.


* * *

''İmam Hatip ve eğitim konusunda yazdıklarınız için ne kadar teşekkür etsem azdır Murat Mesut Bey. Eskiden bu tarz makalelerinizi daha mı çok okurduk acaba? Saygılar''

- Evet daha çok okurdunuz. Zaman içinde sanırım ruhumu bir atalet sardı. Şiirlerim bile ömrüm gibi kısaldı, azaldı. anlamlı eleştiriniz umarım beni biraz silkindirir, teşekkürler.