17 Haziran 2021 Perşembe

Okuyanların görsel eşliğinde yorumları mutlu ediyor!


"Sevgili sayfa arkadaşım Murat Mesut beyefendinin kitabı "Rüveyda'ya Mektuplar" uzun bir bekleme sonrası elime ulaştı.
Okumaya başladım ve hayaller kervanında  kalbimin seyahat ettiğine şahit oldum.

"Kırık dökük fukara halimle sana hitap etme curetimi lütfen mazur gör ve bağışla
Sevdim işte"...  diyordu 51.mektubunda, kadın olsun erkek olsun herkesin yüreğinde "Sevdim işte" diyerek  sakladığı bir sevgili vardı bu dizelerde nazik naif bir hitabetle adeta  kalbimden içimdeki Rüveydaya  akan hasretin özlemin  dile geldiğini gördükçe zevkle ve akışına kapılarak kitabı bitirdim.

Teşekkürler  #Murat Mesut  yüreğinize sağlık harikaydı."

_________

Haberim olsaydı size gönderirdim kıymetli Hocam. Doktor muayenesinden de geçebilmiş olmanın mutluluğu ile, ayırdığınız zaman ve emek için çok teşekkürler ediyorum. Saygılar, sevgiler, selamlar. 
Murat Mesut