18 Şubat 2022 Cuma

Şair değilim mazur gör!


Güzelliğine sürgün için,
Ayrılık ağacından yemeliymişim!
Hepsi de aşk için, aşk yüzünden!
Evvela bunu bilmeliymişim.
Yoksa saltanatını süremezdi hüzünler!
Mürekkebi kan olmazdı kelimelerin!

Bu göz yaşından mamul
Hikâyenin mazrufu sendin..!
Kaç halden geçtim de sana geldim!
Yokluğunu varlığınla yendim!
Artık bana ayrılık, bana mahrumluk yok!
Bu firak çölünü gözlerinle geçtim.
Şair değilim mazur gör!
Bir şiirden fazlasını anlaman lazım!

Şair olsaydım bu da son şiirim olur,
Sükût lisanından elbiseler biçerdim!
Adın yadımda, hayalin kalbimde çoğu gitti azı kaldı diyerek gün sayardım!
Gayrı bana şiirden fazlası
Destandan azı;
İçimdeki tufana denk,
İnkılap gibi bir kabulleniş,
Fakrime kelimelerin ağdalısı,
Kafiyelerin zirvesi lazım...
Şair değilim mazur gör!
Bir şiirden fazlasını anlaman lazım!