1 Nisan 2019 Pazartesi

1 Nisan şakası yap bugün bana!


1 Nisan şakası yap bugün bana!
Bir günlüğüne de olsa,
Gönlüm sefasını sürsün senin gözlerinin izdüşümünde...

1 Nisan şakası yap bugün bana!
Beni sevdiğini söyle mesela...
Çocuk ellerini yüzümde dolaştır.
Ağlarsam ki, kolay ağlarım, yaşlarımı silersin belki...

1 Nisan şakası yap bugün bana!
Bir gün de olsa, bana aşkı yaşat.
Bir kadının incitmeden de sevebileceğini göster...
Öpücüklerden konfetiler serp, geçen ömrümün üzerine...

1 Nisan şakası yap bugün bana!
Sarıl bana,
Uzun uzun sessizce kalalım öylece
Kalbimizin melodisinde...
Kokunu çekeyim içime tek nefeste...
Ardın sıra, kalan ömrüme yetecek kadar...

1 Nisan şakası yap bugün bana!
''Daha önce nerelerdeydin..?
Ey keşkelere dolandığım adam..!'' de...
Sonra beni uyut koynunda...
Giderken sessiz git!
Rüyam senden sonra son nefese dek sürsün...

https://www.youtube.com/watch?v=42JRfrNTqGY