26 Ekim 2021 Salı

Dün itibariyle (İnstagram)



Dün itibariyle İnstagram'da 3 güzel dostun yönettiği adıma açılmış FAN sayfaları kapanmış oldu. 
Çok büyük fedakarlıkla, büyük emekler vererek çabaladınız! 
Bu fakirin kelimeleri ve kitabı için zamanınızdan harcadınız. 
En çok takıldığım nokta da bu oldu. Zaman...
Evet siz bunu kendiliğinizden bendeniz istemeden hatta aklıma bile getirmezken sürpriz olarak başlattınız. 
Hayat kısa ve ömür kuşu uçuyor. 
Çırptığı kanatları yorulmadan noktalansın istedim. 
Hesapları kapanmaya sizleri zorla ikna ettiğim için kırılmayın ne olur...
Onca emeğinize cidden değmezdim. 
Hele zamanınızdan çalmak, hakkım olmayan bir şeydi!
Hakkım demişken, hakkınızı helal edin lütfen. 
Ve kapatırken ekran resimleri ile üzülerek ''kapanmasın'' diye yorum yazan dostlar da... 
Borçluydum borçlu kaldım... 

Gönül dolusu teşekkürlerimi o naif kalpleriniz hisseder...


Kendi hesabımı sildiğim gece Üstat Haşmet Babaoğlu'na veda mesajı atmıştım ama sanırım hesabı silince ulaşmadı. 
Vefalı güzel adam binlerce takipçi arasında yokluğumu fark edip yukarıdaki mesajı FAN sayfasına yazmış. 
Ben de tekrar mesaj yazarak iletilmesini sağladım. 
Ömrüne kalemine bereket Sevgili Saygıdeğer Üstadım. 
Gazetedeki makalelerinizi düzenli olarak okumaya devam. 
Bazı konularda size danışmayı ayrıca özleyeceğim. 
Kediniz Temmuz hanımı benim için öpün.