10 Ocak 2022 Pazartesi

Bir okur yorumu


"Ben şu anda RÜVEYDA’YA MEKTUPLAR'ı okuyorum.

Her gün hiç değilse bir tane ilaç gibi zaten ilk okumam 51 gün sürdü önsözde öyle yazıyordu.
Her gün bir tane okuyun diye.

Rüveydayı okumak nasıl desem rahatlatıyor beni konudan konuya hızlı geçişleriniz ve o konuları kısaca sıkmadan uzatmadan özetlemedeki başarınız takdire şayân ve Rüveyda'ya olan sevginiz bu ne hassas bir kalbin sevişi. 

Bana göre RÜVEYDA’YA MEKTUPLAR şu anda hak ettiği değeri görmüyor!
Fakat ben inanıyorum ki içeriği böylesine muhteşem bir kitap elbet hak ettiği değeri görecektir. 

Kaleminiz daim olsun Murat Mesut Bey."
___________

Çok teşekkür ediyorum.  Kitabım fena bir kitap olmadı. Sadece okurla buluşma noktasında hiç bir faaliyetimiz, gayretimiz olmadı. Esprisini yapageldiğim gibi, bendeniz göçtükten 50 yıl sonra çok okunur🤗