31 Temmuz 2024 Çarşamba

Mektuplarınız


"Kendini unuttur bana ey yar
Sapladığın şu bıçağı çıkar alnımdan
Seni sevmekten beni kurtar."
 
Ümit Yaşar Oğuzcan

Serinizin devamını ummuyordum, çok iyi gidiyorsunuz. Belki bu şiir de ilham olur.."

- Doğrusu ben de ummuyordum, gönül kaleminin sırrına akıl ermiyor. Bendeniz bitti diyorum, o ben bitti demeden bitmez diyor. Hüzünden damlalar işte. Teşekkür ediyorum. 

*

"Ben senin aydınlık yüzünle kalmayı bana güzel bakmanla var olmayi seçtim…
Hayatın rengini sana varlığımla bulaştırıp o gri dünyanın gökkuşağı renklerine bürünmeyi, gözlerinde ışıltıyı, dudaklarında tebessümü, ruhunda huzuru, baktığın yerde mutluluk olmayı diledim…istedim…

- Yine güzel bir nesir. Kaleminize bereket.

*

"..birkaç ay içinde umreye gideceğim." 

- İnşallah gitmeniz nasip olur. Dualarınıza bizi de katın. 

*

"O güzel gözlerinden bir damla yaş akmasın…
Kalbini kimse kırmasın..
Kötü insanlar senden uzak kalsın
Kötü olanlar sana yanaşmasın 
O güzel kalbini kimse kırmasın 
Bu dünyada sen merhametinle güzelsin
Seni hiç kimse üzmesin…"

- Ama böyle şefkatli mektuplar ağlatır beni. Allah razı olsun. Sizi de hiç kimse üzmesin. 

*


-Bendeniz de burada tekraren kendi şarkımı söylüyorum. Teşekkür ediyorum. 

*

"Son zamanlarda daha bir neşesiz, moralsiz olduğunuza dair rivayetlere ne dersiniz?"

- Doğru hissetmişsiniz. Çok yorgun, çok yılgın olabilirim. 
Bu vesile ile maillere özelden cevap vermediğimi bilmeyen dostlar lütfen kırılmasınlar. Önem vererek okuyor, gerekirse buraya alıyorum.
Yine gece 00:01 de ya da daha geç saatlere yeni bir şey yayınlandığında planlamalar ile gününü yayın saatini önceden ayarlamak mümkün. 
Selamlar.