6 Ekim 2012 Cumartesi

Anlamlı bir yorum..

Bundan önceki, ''Gidenlerin ardından'' başlıklı yazıma (yorumlara kapalı olduğu için) güzel bir yorum maili aldım.Noktasına dokunmadan, burada saklamak istedim.Mektubun son kısmı sebep oldu buraya almama..Teşekkürlerimle Ayşe hanım diyerek :


''İnsanın bazen keşke bu kadar çok sevmeseydim böyle çok acı çekmezdim diyesi geliyor.
Bazen de keşke gidebilecek kadar korkak olsaydım diyorum..
Şartlar insanı gitmeye zorlayabilir ama kalmanın mutlaka bir çaresi bulunur yeter ki insan kendinde kalmak için o gücü bulabilsin.
Gidenler üzerine sayfalar dolusu yazı yazabilirim.
Belki çoğu deli saçmalığı olur ama olsun yine de yazabilirim.
Çok fazla insanın ardından baktım.
Acılar çektim..
Çok fazla gözyaşı döktüm.
Bu kadar çok insan ardında bırakıp gidiyorsa demek ki var bende bir sorun dedim.
Oysa sorun bende değil -kısmen- genel olarak insanoğlu sevdiğinden emin olduğu yürekleri düşüncesizce, bencilce kırıp dökebiliyordu.
Nasıl olsa seviyor bırakıp gidemez mantığı devreye giriyordu..
İnsan ne kadar çok severse sevsin göstermemeli -başarabilirse- 
Kaybetmemek için cimri olmak gerekiyormuş:)

Başınızı ağrıttım affola.
Güzeldi yazınız.
Selametle.''