31 Temmuz 2019 Çarşamba

''Dünyaya alışan şiir yazamaz.''


''Dünyaya alışan şiir yazamaz.''
İsmet Özel

Alışamadım da, şiir gibi şiirler de yazamadım.
Ruhumun saçmalıklarıydı, kelime kelime dökülüp savrulan, savrulmuş hayatımdan...
''Bir yudum teselli'' işte anla, ruhuma terapi.
Alışamamaktan fazlası, sıkıldım bu dünyadan!
Sen, de ''doydun,'' ben diyeyim ''sıkıldım!''
Evim var, araba istemem, pek çok ülke, şehir gezmişliğim görmüşlüğüm var.
Aşkların kıyısına uğrayıp demir atmışlığım var.
Olmazların içinde kaybolmuşluğum...
Ben mi bu dünyaya alışamadım, dünya mı bana o da ayrı muamma?
- Canım kahvem geliyor mu?
Hayır kalkıp yapmadıkça, 40 yıl bile beklesen getirenin yok...


Ve bir soruya net cevap olsun. Eskiden bir eklentim vardı, onda anlık girişleri de hep birlikte canlı görüyorduk, sayfam daha sade olsun diye onu da kaldırdım. Ama blog mutfak kısmında istersem buna benzer tablolardan hangi ülkeden kaç kişi hatta kimler isimleriyle görmek mümkün, dermişim :)) Mesela ABD'den Trump ve Sevgili Karya takip ediyor ;)  Trump'u boşver, Karya'ya selam ve sevgiler.

Blogculuğun klasikler arasına girmeye başladığı, hatta unutulduğu zamanda cep telefonundan girişleri kayıt altına almasa bile bilgisayarlar üzerinden aylık 5 binin üzerinde bir ortalama bu fakir için büyük bir iltifat. Takibi bırakmayan herkese sonsuz teşekkürler ediyorum.

*

Bir Murat Mesut olmak nasıl  bir şey...?
Kendinizi nasıl tanımlıyorsunuz... ?

Uygun zamanda beni star gibi hissettiren bu soruya da belki bir şeyler karalarım.
Mikrofon hazır olsun :))