30 Ağustos 2019 Cuma

Sonunda Rüveyda'ya Mektuplar raflarda!

30 Ağustos 2019 Cuma;

Bir bayram gününde, Muharrem ayının ilk gününde, hicri yıl başımızda, dünyaya geldiğim ayda en nihayet Rüveyda'ya Mektuplar raflarda...


Başlangıçta yalnız çıkmıştım bu sancılı yola, sonra sizler bana güç verdiniz, yorum ve şiirlerinizle el ele, gönül gönüle, ummanda bir aşka, hasrete yelken açtık hep birlikte.


41. Mektup ile tamam demişken, sizler devamını istediğiniz için 49. ile burada noktalamıştım. Bu defa da kitabını isteriz dediniz, işte kitabı.

Çok uzun olmayan mektuplardı ve Değişim yayınları sahibi, Kıymetli İsmail Bey ve redaktörüm fikir birliği ile ''bu adam kendisini saklamış, daha iyisini yazar'' demişler ve iyi ki de öyle demişler.
Kitapta burada okuduğunuz Rüveyda'ya Mektuplar'ın biraz daha genişletilmişini ya da sırların biraz daha aralanışına tanıklık edeceksiniz. Ayrıca iki mektup daha yazmış, onları da ilk kez okuyacaksınız.


Aslında mektupları, paylaşmayı istemedim, kıskandım!
Yine de okuduklarınız, gördükleriniz, buz dağının su yüzünde görüneni.
Kalan kısmı, bu garip -sancısı dinmemiş- gönlüm ile ötelere...

Nereden alabiliriz sorusuna gelince, tatilden sonra, değişim yayınları, kitap yurdu.com'dan temin mümkün. İmza konusunda ısrar eden dostlarım, değişim yayınlarına bunu belirtirlerse, imzalı kargoları kendilerine ulaşmış olacak.

+ 90 533 318 90 01  WhatsApp kanalı ile  kitabıma ulaşmak mümkün.
Bunun dışında kitap sitelerinde de mevcut

Şimdiden alıp okuyacaklara, sosyal mecralarda alıntı ve incelemelerle paylaşacaklara sonsuz teşekkürler ediyorum. Umarım gök kubbede bu kitap ile hoş bir sedamız kalır.

''Yüksek sesini bu aleme Davut gibi sal
    Çünkü bu gök kubbede baki kalan ancak hoş bir seda imiş.''
Bâki