6 Ocak 2021 Çarşamba

Bir Rüveyda'ya Mektuplar yorumu daha!

 

Oldum olası vedalar acıtır yüreğimi..!

Rüveyda'ya Mektuplar'da bir vedanın başlangıcının kapısını aralarken bana bir yol çizdi.

Beni ta çocukluğuma gençliğime  götürdü diyebilirim.

Yıllar öncesine ablama yazdığım  mektubu  anımsattı.

Sevgili  Rüveyda, 

Diye başlıyordu  her mektup her mektupta bir umut ışığı  gördüm belki de bu mektubun  sonunda  Rüveyda gelecek  umudu  ile okudum her mektubu.

''Bu böyle olmaz Rüveyda!'' dedirtti kimi zaman  ise gözyaşıma hâkim olamasam da her  veda da olduğu  gibi  Rüveyda'nın da sonu  yaklaştıkça hüzün sardı  geceme ay günüme mutluluk  getirdi.

Bazen  de yazar ile konuştum  sanki ''kırın  gönlümüzün  zincirlerini!'' dedim zaman zaman  öyle an geldi ki, otur şaire  bir şiir de bir mektupta sen yaz dedim. Tabi  yazarın  eline  su dökemesem  de...

Şiirlerin suyunu içer gönüllere dokunabilirim. O halde  bir  şiir  de benden gelsin:

Seni seviyordu şair, Rüveyda sen gittin.
Biliyorsun  ki yazarımız  ay gibi  güneş  gibi ana gibi sevdi sizi. 
Ana ile sevgili sevgisi bir olur mu diyeceksiniz? 
Ana gibi seviyorum  ki 
Ana sevgisi ölçülemezdi.
Öyle böyle değil  canı gibi  sevdi  seni... 
Ah Rüveyda ah!
Gel artık  kır  gönül  zincirlerini, 
Sev sevil  günlük gülistanlık olsun yürekler.

Yazarın eline  kalemi zeval vermesin diyor lütfen  kitaplığınızda Rüveyda'ya mektuplar için  yer açın derim.

Bu güzel  eser ile tanışmama vesile  olan  sevgili  dostum Pervin Yalım'a  çok  teşekkür ederim.

Sözü  siz okuyuculara  bırakıyorum.

Dip not: Görseller ve video için  kitap kurdum Atomkarinca Ret  çok  teşekkür  eder

Yazarımız Murat Mesut yolunuz açık  olsun. 

Rüveyda'ya  Mektuplar'ınızın devamını beklediğimi de belirtmek  isterim.

Sevgiyle 

Şiire Sevdalı

Şaire Beyhan Uygur 

https://1000kitap.com/Birrcan

@saire_nin_gunlugu

Duygu dolu kıymetli yorumunuz ve sayfalarda yer verdiğiniz için size/sizlere sonsuz teşekkürler ediyorum.