3 Aralık 2023 Pazar

3. versiyon

"Şükrü Erbaş'ın; "Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim ben..."aforizmasına bugün değişik bir versiyon yapmışsınız, beğendim. Tebrikler."

*


Teşekkür ediyorum.  Aslında bir 3.versiyon da olabilir ki, asıl odur, aşk namına, bütün dünya telaşlarından geçilecek...
Tabi bu fakircik bir yudum temas edebiliyor, malum müteşairlik böyle bir şey...Erbabı döktürürdü...

*

Dursun Ali Erzincanlı'nın seslendirdiği; Ben böyle olmamalıydım şiiri bir güzel versiyon aslında...

Onun (sas) manevi huzurunda diz çökerek, boyun bükerek gözyaşlarıyla, mücrimliğimizle,
utana sıkıla, bütün düşme ve sürçmelerimize rağmen, kekeme bir lisan ile:

- Seni hiçbir dünya telaşına değişmedim Efendim...

..derken o zeytin karası gözlere bir defacık erişememenin mahrumluğuyla, bir hitap gelir de solmaz, eskimez bir sevinci kuşanabilir miyiz ümidi, telaşların efendisidir...