20 Mart 2019 Çarşamba

Faili meçhul aşk (kitabım geldi!)


İnsanlar vesilelerle tanışır, bazen tanıştığımız şiir olur, bazen de şiirler bizi yaklaştırır, yakınlaştırır, tanıştırır.

Biliyorum şimdi senin kitabın ne zaman çıkacak diyorsunuz. Sanırım elim değmiyor yayın evlerine müracaat etmeyi. Yapamayacağım mesleklerden biri de pazarlamacılık olsa gerek. Benim bir malım var alır mısınız diye iknaya yeltenmek bana göre değil. Sinan bey gibi de sosyal medya danışmanlarım yok ki, onlar ilgilensin. Belki de benim kitabım tıpkı Rüveyda gibi bir ütopya/hayal olarak kalacak.

''Sahildeki Şair/ Sinan Yıldızlı'' ile sohbet etme imkânı bulduk. Mütevazı insanları seviyorum. İki kitabını da gönderecekti kabul etmedim, çünkü ücret almayacaktı. Sonunda orta yolu bulduk, ilk kitabı hediye ikincisi ve basıma hazırlanan üçüncü kitabını inşallah bendeniz alacağım.

Kitabın 6. sayfasında :

''En sevdiğin renk siyah diye mi hayatımı karattın...'' diyor...

Şiir yolunuzda, şiirin tüm tonlarını yaşamanız ve yaşatmanız dileklerimle, daha nice yeni eserlere. Sonsuz teşekkürler, sevgiler...




''Fail'i aranıyorsa bu sevdanın,
illaki biri bütün günahı üstlenecekse,
evet kabul ediyorum tüm günah benim ve pişman değilim,
iyi ki hayallerime bulaşmış adın,
iyi ki yüreğinin köşebaşını mesken tutmuş serseri yüreğim,
iyi ki çizgisi olmuşsun avuçlarımın,
evet itiraf ediyorum,
suçlusu benim ortalıkta başı boş dolaşan şiirlerin,
ama sebebi de sensin bu çılgınca düşlerin,
yakmasaydın yanmazdım,
belki dokunmasaydın dudaklarıma,küllerimden doğmazdım,
Cihana bedel bir aşkın hücresine sevdalı tutsağıyım ben,
salma beni nefesinden bir adım öteye,
alışık değilim bilirsin içinde olmadığın hiçbir özgürlüğe, korkmuyorum hiçbir şeyden,sensizlikten korktuğum kadar,
bedeli can sa böyle sevmenin,
boynumu senden başka cellada teslim etmem bilesin,
sen üfledin ruhuma aşkın adını,
bak hala nefesinin buğusu var sol kulağımda,
varlığınla öyle bereketlendi ki bu gönül,
buğday saçlarının başakları filizlenir omuzlarımda,
evet itiraf ediyorum yüreğimi bu sevdaya sen teşvik ettin,
ayaklanmayı ben başlattım.''

Sinan Yıldızlı/Sahildeki Şair