28 Mayıs 2019 Salı

Hayalin önümde / seslendirdim.

2015 yılında çok sevdiğim bir şiiri paylaşmış ve sonuna not düşüp, ''nasipse bu şiiri okumak isterim bir ara..'' demişim.

O ara nasıl bir ara ise üzerinden aylar değil,yıllar geçmiş. Bugün şiirin ilk kıtasının dilimde döndüğünü fark edince o ''bir ara''ya dönüş yapayım dedim.

Giriş fonu ne güzel uzundu ama, malum amatör işi telefona kayıtta iki yerde hafif ''kıpraşma'' sesi çıkınca şiire bodoslama dalmış gibi oldum. Beni bilirsiniz ilk seferde okudum okudum, sonra pek ısrar edemem, ne şiire ne hayata/aşka...

Şairi kim, yine bilmiyorum ama enfes bir şiir. Videonun görseline üşenmedim, az itina ettim bu sebeple...

Mübarek Ramazan-ı Şerifi uğurlamak istemediğimiz, bu kıymetini idrakten uzak olduğumuz zaman dilimine anlamlı bir iş eklemiş olma ümidindeyim.

Şiiri ilahi olarak söyleyenler olmuş ama okuyana ben denk gelmedim. Gerçekten şimdiye kadar okunmamış ise şiire çok ayıp olmuş.

Tamam tamam sözü çok uzattım, dinleyelim:

https://www.youtube.com/watch?v=By9fDdXYThU&feature=youtu.be