31 Mayıs 2019 Cuma

Düşündürücü değil mi?



Sizce de düşündürücü değil mi? Canımızın (nefsimizin) izin verdiği kadar Müslümanız.

Ramazan-ı Şerifin son cuması ve Kadir gecemiz mübarek ola, dedikten sonra, aynı minvalde gelen sorulara buradan cevap vereyim:

Bendenizi az tanısaydınız o hesaplarla sadece isim benzerliği olduğunu anlamanız gerekirdi sevgili dostlarım! Facebook hesabımı Ramazan dolayısı ve kitaba yoğunlaşmak adına dondurmuştum, nasipse bayramda açacağım.

Kitap demişken, hayır vazgeçmiş bir halim yok, malum kitap kalıcı, bir kez yayınlandı mı, blog gibi hataları düzeltme şansım yok, mutlaka çıkınca da şuraya şunları ekleseydim...vs. gibi şeyler hep olacak ama bunun adı tekâmüldür zaten.

Twitter'in bana göre olduğunu düşünmüyorum, bir ara vardı kapattım, politika ile uğraşmayı sevmiyorum.
Selam ve sevgilerimle...