19 Ekim 2019 Cumartesi

52. mektup için gelen mektup!


Tarifi o kadar zor ki 52. mektubunuzu okurken, kolum dışında vücudumun her yerini sanki bir felçli gibi hissettim!

O nasıl bir duygu ki, öyle bedenimi sardı, hissettim duyguyu en derinden...

Tabi ki diğer mektuplardan farksız olmayan gözyaşlarım oldu ama tek fark, sanki bu daha çok içten vurdu kalbimi ve titriyorum.

Bu titreyiş genellikle çok heyecandan ya çok mutluluktan ya da çok derinden hissettiğim üzüntüden oluyor; sanırım bu karışık...

Beni bu kadar derinden etkileyen bir eser ve eserin gerçek olması, kitabın kahramanı gerçek olmasa da o duygular ayrı  gerçekliği müthiş bir güzellik katıyor...
Zar zor yazıyorum ellerimde uyuşmaya başladı çünkü...
Söylemek istediğim çok şey var ama kelimelere dökmek zor...

Siz bunu başardığınız için varsınız  zaten...

Sevgi ve saygılar.