22 Ekim 2019 Salı

Kanlı sitem!

''Kana karışan kitabını da tedavüle sürdüğüne göre 
Sen de susmalısın artık...!'' dedi.



Evet nicedir düşünüyorum, madem gelen mail de aynısını dilemiş.
''Kitabımı da tedavüle sürdüğüme göre,'' sussam artık, sosyal mecralarda bir tek bu günlüğüm, bir yudum tesellim olan bloğum kalsa...
İnsanlardan bir adım daha geri çekilsem. İnziva içinde inziva olsa...
Gelen mail ''kanlı!''
Sitemi de bendenizden....

''Rüveyda'ya Mektuplar kitabınız nasıl gidiyor?'' diye soranlar oluyor. Bendenizi tanıyanlar bilir, yalandan ve yalanı dilinde sakız eylemişlerden nefret ederim! Müthiş satıyor diye atıp-tutmam!

1- Hayatımda bir kez İnternet aracılığı ile kitap almış biri değilim!  Ne kitap ne de bir başka ürün. İlle görmem ve dokunmam gerekir.

2- Kitabım her ilde en azından AVM kitapçılarında olmadıkça hızlı ve çok satışı muhal! Ayrıca kimim ki, gören ''ah beklediğimiz kitap'' diye alsın:))

3- Latife ediyorum sanıyorlar ama, diyorum ki; bendeniz öldükten 50 yıl sonra çok satacak ve varislerim mutlu olacak...:)

4- Sitem kısmını sona sakladım: Burada Rüveyda'ya Mektuplar'ı yazdığım dönemde o kadar ısrarlı kitap olmalı diyen dostlarım oldu ki, eminim içlerinde hala almayanlar bolca mevcut..!
1000 kitap sitesinde -artık üye olmadan gördüğüm- 111 alıntı ki çok iyi bir rakam...

5- Kitabı yayına hazırlarken, yayın evi sahibi değerli abim: ''Bakma o kitabını isteriz diyenlere, çıkınca da almazlar!'' dediğinde; ''Bunu bilmez değilim, ama bugün hem sözümü yerine getirmek hem de bir eserin hazzını, duygusunu yaşamak için buradayım'' demiştim.
Evet insanın sanala yazdıklarının kitap olarak elde olmasının maddi izahı ve karşılığı yok.

Bu vesile ile kitabımı alanlara, sosyal medyada söz edip, görsel ve sözel paylaşanlara sonsuz teşekkürler ediyorum.