31 Ekim 2019 Perşembe

müsaade bizim!

yorgundum,
bana geldiğinde...
kalamazdın;
bunu sen de,
ilk baştan biliyordun...
her gün ben erirken,
biz tazelenip tazelenip,
biterken,
sen gidiyor,
ve inanamıyordun!
bir veda anı için,
anılar biriktiriyorduk,
bunu ikimiz de biliyorduk,
inanamıyorduk!

yorgundum,
sana geldiğimde...
kalamazdım,
bunu sen de,
ilk baştan biliyordun...
her gün sen erirken,
biz daha çok severken,
sevilirken,
ben gidiyor,
ve inanamıyordum!
hadi,
yeterince anı biriktirdik,
kalp kumbaramız için.

''git!
müsaade senin!'' demeye gerek kalmadan,
işte gittik,
işte bittik!

Murat Mesut

(Bazen de bir şarkı ilham olur ve bir şiir doğar.)


https://www.youtube.com/watch?v=hAKC_sWbT-U

''Kırıp döktüklerin, berbat ettiklerin
Ne varsa kirlettiğin
Ben arkandan toplarım
Git
Burası benim evim, sen misafirdin
Dağıttığın bu hayat
Ben arkandan toplarım
Git
Git
Ben zaten hep seni
Her an gidecekmişsin gibi sevdim
Yorgundun bana geldin
Kalbimde dinlendin
Madem artık gideceksin git
Git
Ben zaten hep seni
Her an gidecekmişsin gibi sevdim
Yorgundun bana geldin
Kalbimde dinlendin
Madem artık gideceksin git
Müsaade senin
Kırıp döktüklerin, berbat ettiklerin
Ne varsa kirlettiğin
Ben arkandan toplarım
Git
Burası benim evim, sen misafirdin
Dağıttığın bu hayat
Ben arkandan toplarım
Git
Git
Ben…''

Zakkum