23 Nisan 2020 Perşembe

Bekir Develi'ye maşallah.


https://www.youtube.com/watch?v=yBUQfJdsqDQ

Bu videoyu izlemeyenler İstanbul'a ve tarihimize ait çok şey kaçırmış olurlar. Hemen her cümle altı çizilesi. Tadına doyamadım. İlk fırsatta tekrar dinlemem gerekir. Bir izleyenin hediyesine Bekir Develi'nin verdiği spontane karşılığa da ayrıca bayıldım.
Zafer bey'in İstanbul için yabancıların bir cümlesini nakletti, bunu duyduğuma ayrıca sevindim. Çünkü aynı şeyi içimden geçirirdim. Şu korona günleri geçse de İstanbul'uma kavuşsam...

Bekir Develi kendisi güzel bir insan olduğu için, güzel insanları da bulup bizleri onlara ulaştırıyor.

Daha önce de  Uğur Akkafa bey ile en azından beni tanıştırmıştı kanalında. O günden sonra Uğur bey'in de kısa ama derin videolarını izlemekteyim. Hatta Risale-i Nur'u sevdiren adam ya da Cem Yılmaz'ın hidayete ermiş hali dediğim bir güzel insan...

https://www.youtube.com/channel/UCduJv_7n29cPYCqNzvLst4Q



Yasin Pişgin, Dursun Ali Erzincanlı, Serdar Turgut gibi pek çok güzel isim ile yapılan sohbetler bu kanalda. Yani mübarek Ramazan ayında Kur'an okuma dışında zamanımızı nasıl geçirelim diye düşünenlere güzel bir paylaşım yapmış olarak çorbada azcık tuzum olsun istedim. 

Şu linke öncelikle tıklayın lütfen, nasıl enfes bir mesaj vermiş Bekir Develi...Harika bir kurgu. Hem güldüm hem de Bekir Develi'ye sevgim çoğaldı.