10 Ocak 2019 Perşembe

Sizlerden gelenler ocak 2019

''Sen gri değilsin aslında.
Sen tüm renkleri içinde herkesten çok saklıyorsun.
Öyle renkli öyle canlısın ki.
Sana gri diyen, tüm renklerden utanır.
Öyle sevecen öyle neşeli öyle dopdolu
Öyle kültürlü öyle harika öyle asil.
Öyle nazik öyle güzel bir adamsın.
Konuş karşımda susma.
Yıllarca dinlerim seni.
Sözünü kesmeden.
Başka bir şeysin sen. İnan bilemezsin.
Bu duyguyu daha önce hiç yaşamadım ben...''

***

''Dilerim 2019 size daha fazla umut, daha fazla sevinç ve daha fazla mutluluk getirir. Her şeyin gönlünüzce olduğu, sağlıklı, başarılı, huzurlu, bol şiirli bir yıl olması dileğimle mutlu yıllar... inşallah mektuplarınızı ve şiirlerinizi derlediğiniz bir kitapta çıkarırsınız 2019 da. Yüzümüzden tebessüm  kalbinizden sevgi eksik olmasın.''

***

''Varlığınız, insanlara ilham olsun, varlığımız insanların, yolu, yoldaşı, örneği olsun. Bahar çiçekleri kadar güzel koksun.''

***

''Eğlenceli esprilisiniz, hep hüzünlü şiirler yazıyorsunuz ama içiniz bazen yaramaz çocuk gibi.
Ve ben ince bir ruhunuzun ve mükemmel bir kalbinizin olduğunu düşünüyorum.''

***

Sevgili Murat bey,
2018 yılında sizi tanıdığım için çok mutluyum.
Lakin sizi geç tanımış olmanın üzüntüsü var içimde.
Yeni bir yıla girerken  her şey için teşekkür etmek istedim size.
İyi ki tanıdım şiirlerinizi, iyi ki hayatımın bir yerlerinde oldunuz......... dostluğun için sizden öğrendiğim her şey için çok teşekkür ederim...
Bu yeni yıla girerken yeni bir yılın size ve sevdiklerine sağlık huzur mutluluk başarı getirmesini diliyorum.  İçimden geldi yazdım kusura bakmayın.
Kendinizee çok dikkat edin sevgiler🤗

***

''Üstadım, 1K'ya dönmeyecek misiniz, yokluğunuz o kadar keskin belli ki! Lütfen gelin yine aramıza. Çok özledik sizi.''

***

''Size hep hayran yaşayacağım lakin yaşamak neydi diye sorduğumda,
ölümü soluduğumun farkına varacağım.
Her şey, her şeyken, tek farkını belirleyen siz olacaksınız.
Çünkü imkansız olan en imkanı olandır.
En çok onu hisseder en çok onda ölür doğar yıpranır yaşarsın...''

[ Hayran olunacak biri asla değilim, sıradan basit yaşayan basit biri. Hele hayranlık ve ölüm kelimeleri yanyana gelince beni ayrıca üzdü.MM ]

***

Rüveyda'ya mektuplarınız harika. Lütfen kitabı olsun elimizde.

***

''Yerdeki muz kabuğunu görmezden gelip,
üzerine basıp, düşelim mi?:)''

[ Bazen insan görmezden gelmek istiyor da, o kayma, kayıp da kayıp olma, düşme riskini göze alamıyor, almıyor. MM ]



Hak etmediğim, sizin güzelliklerinizi yansıtan mektuplarınızı bazen kırparak, bazen burada yayınlamadan okuyorum. Ve bazen gözlerimde yaş sebebi. 
Güzel sözleriniz karşısında mahcubum.
Hayırlı, güzel olan her şey sizleri de bulsun, sağlıkla afiyetle...
1k konusunu kapattım biliyorsunuz. Ama her fırsatta sizleri okuyor bazen yorumlara kadar takip ediyorum. Bazen de 1K arama motoruna adımı yazıp bu fakirden alıntılarınıza denk geliyorum. Tumblr daki vefalı dostlar da buna dahil. 
Sonsuz teşekkürler ediyorum.
Moral sebebim güzel dostlarımsınız sizleri seviyorum...