8 Nisan 2021 Perşembe

Aylar sonra Aziz Mahmud Hüdayi hazretlerinde idim!

Gerek Hüdayi hazretleri, gerekse hocası Üftade hazretlerinden daha önce burada bahsettiğim için, dünkü anlardan kareleri sizlerle paylaşmış olayım. 

Şunun altını bir kere daha çizmem şart: ''Edeple gidene Allah dostlarının -ki onlar Rableri katında hep diridirler- lütufları inanın gecikmiyor... Onların kerametleri dünyalarını değiştikten sonra da devam ediyor. Bizzat şahidiyim demekle iktifa edeyim. Sevin onları, sevin ki ''sevdiğinizle olun!'' Onları sevmek, menkıbelerini okumak kalpleri diri tutar. 



Dünkü yani bir önceki yazıma gelen maili de burada saklamak güzel olur, Allah razı olsun güzel bir katkı oldu: 

“Bu meşet Allah yolundakilerin cesetlerinin ve  ruhlarının toplandığı yerdir. 
Azizim; buraya edeple gir. 
Burası Hüdai’nin pâk türbesidir. 
Ey gönül; eğer ilâhi zevki tahsil edeyim dersen böyle yap. 

Hüdai’nin kapısından giren elbet nasibini alacaktır.”
...

“Destur Yâ Hazreti Pîr !” 

Bu makamın bitkileri, ağaçları, çiçekleri, kedileri, hayvanları bile inanın saadet içindedirler. Yeter ki görecek kalp gözümüz olsun. 


Sanki bu günahkâra özel bir ikramı ilahi oldu. Sanki Hazretin türbesi şahsıma özel kapatılmış da, ''Gir dilediğince dua et ve bol bol resim çek!'' denilmiş gibi... İlk kez böyle sakin içerde olmak nasip oldu. 
Anlık bir olay biliyorum. Çünkü dışarısı kalabalıktı. 
Beni götüren aile taksimiz, güzel kardeşim bile ''Abi ne güzel bir koku var!'' dedi daha bahçe kapısından girerken. Ben de ona ''bu kokuyu duymak herkese nasip olmaz, sevinelim!'' demiştim. 


Güya hiç bir şey yazmayacaktım. Gezi yazılarını, kulakları çınlasın Berrin Gök arkadaşımın muhteşem blog yazılarından okumak keyifliydi, Sonra o da bıraktı sosyal medyayı ve belki de iyi yaptı. Selam olsun biliyorum takip ettiğini. 


İmkânı olan mutlaka gitsin bir fatihaya ne vaatleri var Hazreti Pirin bir görsün. Hiç bilgisi olmayan okurlarıma tavsiyem arama motorlarından  açın hayatlarını okuyun. 









Yalnızca Hz.Üftade (kuddise sirruhu) hazretlerinin bu fotoğrafını bana ait değil.