15 Nisan 2021 Perşembe

Bana yazma!

 

Ruhumun genç adamı.
Kuşandığım bu sevgiyle en doğruya varmaktır gayem.
Ahir zamanımdaki payem
Mürveti bitmemiş aşkım
Yaratıldığım kaburga kemiğim
Sana verilmiş şiir dilim
Nefesin var ki huzur ve sükûn
Hepsi ne güzel şey 
Sen sevgilinin gelişinde
Duyabildiğimce sevinçsin.
Alnımdaki yazı
Çözebildiğimce davet
Okuyabildiğimce 
Mustafa'sın. 

***

Yukarıdaki maile spamlarda denk geldim! 
Son dizedeki (mübarek) isim ayrıca dikkatimi çekti. 
İlk gafletimle beni birisiyle karıştırıyor olmalı ironisini yaptım! 
Sonra aslında ne kadar hak etmediğim bir övgü diye kızdım! 
''Mustafa'sın'' Sevgili Efendimiz aleyhissalatü vesselam hazretlerine vesile olacak birine yazsanız anlarım. Onun mübarek pak isimleri malumunuz ve Mesnevi-i şerifte genellikle ya Ahmed ya da Mustafa (sav) diye geçer...
Siz bu şiiri göndermekle,
Sadece günahkârlığımı yüzüme vurdunuz! 
Bu bendeniz için övgü değil sövgüdür!
Zulmettiniz! 
Adaletsiz bir şiir bu! 
Hatta facirlerin övülmesi kıyamet alametlerindendir!

*

Kendi gönül aynasının güzelliğine neler yansıyorsa... 
Artık onu başka bir aynaya sertçe uğurlamalı, zira ne övülmeyi ne de yerilmeyi  sevmiyorum! 

*

Ey kalemi kuvvetli hatun kişi! 
Bana yazma! 
Size mailden cevap vermeyeceğim gibi, spamlardan da kaybolup gidin! 
Allah gönül güzelliğinizi arttıracak hakiki bir vesileye sizi ulaştırsın.