19 Ekim 2012 Cuma

Bak, sen çok iyi bir insansın ama bilmediğin çok şey var!


Bak, sen çok iyi bir insansın ama bilmediğin çok şey var !...
Bir defa benim miadım dolmuş..
Son kullanma tarihi geçmiş bir gönülle aşk yaşanmazdı küçüğüm..
Göç vakti, gözü toprağa bakan biri olmaya mahkûm ettim kendimi.
Kendi ölüm fermanına karar verip, kendi imzalayan biri işte!
Aşka dair, hakkı hoyratça zayi edilip, çöpe savrulan bir kâğıt parçası neyse, ben oyum..

Ben de bilirdim, en deli sevmelerimle; sana gül kokusu tadında bir sevda ile gelmeyi..

Gelemiyorsam, gelmiyorsam, o kahrolası sebeplerimdendir inan..
Şiir gibi gönlüm, şimdi tarumar ve sen bunu bilmiyorsun..
Notalarım saçılmış gezegene, benden beste olmaz artık, bekleme..!
Çok şey istemedim, aslında hiçlikti beklediğim..
Bir fotoğraf gibi..!
Hazırdım gözlerinin bebeklerinde kaybolmaya,
Çayda eriyen şeker gibi..

Bak, sen çok iyi bir insansın ama bilmediğin çok şey var !...

Hayata dair, tüm haklarımı kullandım ben..Ne dağları  delecek taşkın bir gönlün Ferhat'ı olabilirim, ne de dizlerimde derman var artık, aşk yollarına düşmek için..
Şu gözlerime bir baksan, ne kadar yorgun ve yılgın olduğunu hemen görürsün.
Ve yaslı..
Ve bir aşka karşı inançsız..
Sen nereden bileceksin, canımın yanmışlığını..Emeklerimin hoyratça, zalimce çiğnendiğini..
Bilme de zaten..Bilmeden suçla beni, suçla ve bilme, hiç bir kadına bu kalpte neden yer olmadığını..

Bak, sen çok iyi bir insansın ama bilmediğin çok şey var !...

Ben senin gibi iyi biri değilim..
Gönülçelen avare bir serseri..Yalnız ölmeyi kafasına koymuş bir berduş..
Kelimeler arasında tesellisini bularak, gün sayfasını hızlıca kapamayı; başını tek kişilik yastığa, tek başına gömerek zıbaran, ama kimbilir kaç kadına hülya bir adam..

Dedim ya, benden bir şey olmaz artık..

Kadına ve aşka inanmayan bende sadık bir gönül de arama..!
Çizdim sadakatin de üstünü, aşk gibi..!
Hayır artık bir sevgilim olmayacak, onlarcası olacak ve ben bu hayırsız gönlü hiç birine yâr etmeyeceğim..Boş odalarda ölümü beklerken..
Buyum işte ben, ne bakıyorsun şaşkın şaşkın..! 
Sana benden bir şey olmaz demiştim, alışma demiştim..
Ben sanalım, ben imkânsızım..Senin imkânsız oluşundan daha imkânsız..!  
   
Belki de, çiçekten çiçeğe konup balını yaparak mevsim sonunu bekleyen bir arı..

Ve bilirsin arılar da çok yaşamazlar..





NOT: Yazının başlığı iktibastır..