28 Mart 2018 Çarşamba

bekle beni..!


geleceğim,
saçlarında baharı koklamaya...
bu bahara senin adını verdim,
önce kuşlara söyledim,
kanat çırptılar, bir başka şakıdılar,
aşkın her şeye etkisi var, gördüm...
geleceğim,
saçlarında baharı koklamaya...
tomurcuklardan tokalar takacağım,
dokunmaya kıyamadan,
bakmaya doyamadan...
geleceğim,
saçlarında baharı koklamaya...
gözlerindeki yaşları silmeye,
gönlüne huzur,
dudaklarında tebessüm olmaya...
geleceğim,
saçlarında baharı koklamaya...
adını durmadan sayıklamaya,
adımlarını saymaya...
adımlarına gölge olmaya...
seni yaşamaya...
geleceğim,
saçlarında baharı koklamaya...
kuşlara söyledim ilkin adını,
maviye havalandılar, sevindiler...
adın, içime coşku
adın ruhuma umut...
adın yaşam sevinci,
adın yeniden başlamak gibi...
geleceğim,
saçlarında baharı koklamaya...
yollarına şiirler serpmeye...
geleceğim,
bekle beni...