31 Mart 2018 Cumartesi

Bu da sese bürünmüş hali (bekle beni...!)

Dün ''bekle beni..!'' isimli şiirimi yayınlamıştım, buraya anca sıra geldi. Videoya yapılan kıymetli yoruma, çok teşekkür ediyorum, kaleminize bereket :

''Uzaktadır,ama aklında,yüreğinde,ezberindedir.
Yokluğunda suskunluklarında birikirsin.Her ucu özlemlere uzananan yollar geçer içinden.Hece hece dökülürsün ıssızlığına.
Sızısı iliştikçe yüreğine,göçersin gözlerinin derinliğine.Buram buram aşk kokusu yayılır mevsimlerine.

Eğer bu bahara onun adını verdiysen,"gönlümün güneşi" dediysen,şiirlerine mısralarca adını yazdıysan.Eğer o da bekliyorsa seni en geniş hayallerle,en derin hislerle,en içten sevgiyle,onun da sol yanı sen diye atıyorsa,rüyalarından hep erken uyanıyorsa,gözlerinden akıyorsa aşkı,sızın saklıysa yüreğinde sesini duyabilmelisin,"yüreğini aç,ben geliyorum" diyebilmelisin.

Gideceksin,gitmelisin de,zamansız,habersiz,yağmurlu gecede,bir yanın yağmurla ıslanırken,diğer yanında gökkuşağının yedi rengi, gölgesiz sokaklardan geçip,milyonlarca sözcüğün hiç bir şey ifade etmediği bu bahar mevsiminde,gitmek için saniyeler nabzını yoklarken,ömründen ömür giderken,en güzel şiirinle,en güzel cümlelerinle,sadece o kokan harflerinle yüreğinde kanayan yaraya merhem olmaya,bahçende dikenli gül olsa da dalına konmaya gitmelisin.

Maşallah,Allah kem gözlerden sakınsın sesinizi ve kaleminizi sevgili kardeşim.
Yürek sesinizi alkışlıyorum.Yüreğiniz susmasın,kaleminiz durmasın.''

Video  burada :

https://www.youtube.com/watch?v=_c81xroJrNw