13 Aralık 2018 Perşembe

Vefa güzel şey. (Güncellendi!)


Bu zaruri ilaveyi başa eklemem şart oldu: 1k sitesinde biri ya da birileri başka isim ve profilleri olmasına rağmen, aslında o hesapların da bendenize ait olduğunu söyleyerek, birilerini kandırmışlar!
Tekrar belirtmem de fayda var, https://www.facebook.com/muratmesut34 bu hesap ve blogum dışında hiç bir yerde hesabım yoktur, olursa zaten haber veririm.

Binlerce üye içinde bana dört gün üst üste 1.'lik armağan eden 1000 kitap sitesine veda edeli bugün 1 ay oldu. Hala mail alıyorum ''geri dönmeyecek misiniz'' diye soran. Kesin kararla veda ettiğimi belirtmiştim.

Güzel insanlar biriktirmişim orada ve biliyorum onlardan bazılarının buraya her gün geldiğini,şiir kanalımda yeni sesli şiir beklediğini. Kitap konusundaki ısrarınıza da nasip olursa gelecek yıl zaman ayıracağımı sanıyorum.

Buradan ya da Facebook hesabımda herkese açık şiirlerimden alıp, sitede ismimle paylaşanlara da ayrıca sonsuz teşekkürler.

Ben de sizleri özlüyor,her fırsatta takip etmeyi sürdürüyorum.

Selam ve sevgilerimle.